گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۱۱:۵۱
شناسه : 255721
تاریخ : ۱۲ تیر ۱۳۹۷
سرخ‌پوشان در آستانه محرومیت و کسر امتیاز

تعلل مسئولان بانک مرکزی برای در اختیار قرار دادن ارز دولتی به باشگاه پرسپولیس، این باشگاه را شاید در آینده‌ای نزدیک با خطر محرومیت و کسر امتیاز به دلیل شکایات خارجی قرار دهد.

تعلل مسئولان بانک مرکزی برای در اختیار قرار دادن ارز دولتی به باشگاه پرسپولیس، این باشگاه را شاید در آینده‌ای نزدیک با خطر محرومیت و کسر امتیاز به دلیل شکایات خارجی قرار دهد.

افق نیوز/ باشگاه پرسپولیس برای پرداخت بدهی‌های خارجی خود نیازمند ارز دولتی از قبیل: دلار و یورو است، اما با وجود تلاش‌های صورت گرفته از سوی مسئولان این باشگاه، هنوز ارز دولتی از سوی بانک مرکزی به این باشگاه دولتی تخصیص نیافته است.
بیش از ۴۵ روز است که مسئولان باشگاه پرسپولیس درخواست خود را به بانک مرکزی ارائه کرده‌اند تا بتوانند ارز دولتی مورد نظر خود را تهیه کنند، اما هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و این در حالی است که دیرکرد در این زمینه باعث می‌شود تا این باشگاه پرهوادار دچار مشکلات عدیده‌ای شود.
مسئولان باشگاه پرسپولیس باید برای پرداخت مطالبات گابریل و نیلسون دو بازیکن برزیلی سابق خود ارز دولتی در اختیار داشته باشند و از آنجایی که خرید ارز در بازار آزاد تخلف محسوب می‌شود به همین دلیل مسئولان این باشگاه دولتی منتظر بانک مرکزی هستند تا ارز مورد نظر برای پرداخت بدهی این ۲ بازیکن تهیه شود. در غیر این صورت و به دلیل حکم فیفا، باشگاه پرسپولیس با محکومیت و کسر امتیاز روبرو خواهد شد که این موضوع می‌تواند شرایط سختی را برای این باشگاه پرهوادار به وجود بیاورد.
همچنین پرداخت بخشی از مطالبات برانکو و دستیاران خارجی او نیازمند در اختیار داشتن ارز است و مشخص نیست بانک مرکزی چرا بعد از حدود یک ماه و نیم با باشگاه پرسپولیس همکاری نکرده و این ارز دولتی را در اختیار این باشگاه قرار نمی‌دهد.
پیگیری مسئولان پرسپولیس هم تا اینجای کار بیهوده بوده و هر روز کار آن‌ها به روز دیگر موکول می‌شود و این مساله باعث شده تا پرسپولیس به دلیل بدهی به بازیکنان سابق و حکمی که فیفا داده در معرض کسر امتیاز قرار بگیرد.
منبع: فارس