گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۱۵:۱۸
شناسه : 255825
تاریخ : ۱۳ تیر ۱۳۹۷
استقلال روی بشکه باروت! + تصویر

به نظر می‌رسد استقلال آبستن اتفاقات مهمی است که در روز‌های آتی یا به خوشی از آن فارغ می‌شود و یا این بشکه باروت چنان منفجر می‌شود که پیامد‌های سنگینی همچون دو فصل گذشته در آستانه لیگ یقه این تیم را می‌گیرد.

در روز‌هایی که باشگاه استقلال درصدد است تا هر طور شده برای حفظ مهره‌هایی مانند تیام، جپاروف، ابراهیمی و وریا غفوری پول جور کند، سایر نفرات این تیم هم پول‌لازم هستند.

به گزارش افق نیوز باشگاه استقلال در حالی فصل بدنسازی لیگ برتر هجدهم را آغاز کرده که هنوز حدود ۲۵ درصد از طلب بازیکنان، مربوط به فصل قبل و ۳۰ درصد این فصل‌شان را به آن‌ها نپرداخته است. روز گذشته وقتی با نزدیکان تیم حرف می‌زدیم، متوجه این موضوع شدیم که بازیکنان نسبت به تبعیض‌هایی که مسئولان باشگاه درباره بازیکنان تیم قائل، شده‌اند گله‌مند هستند. به اندازه‌ای که این موضوع را با بزرگتر‌های تیم مانند سیدمهدی رحمتی و خسرو حیدری هم در میان گذاشته‌اند. در همین باره شنیدیم این افراد که تعدادشان کم هم نیست، با اشاره به مبالغی که برای به خدمت گیری آقاخان، دانشگر، محمدی‌مهر، باقری و صیادمنش به آن‌ها پرداخت شده، می‌گویند؛ «چرا برای بقیه پول هست ولی برای ما نه؟» …
اخبار رسیده از تمرینات تیم استقلال حاکی از آن است که در نبود بازیکنان اصلی تیم (که تمدید نکرده‌اند) و با وجود وضعیت مالی سایر اعضا، شرایط بدی در تمرینات حاکم است. شفر به شدت از این اوضاع دلخور است و حالا علاوه بر ضبط شدن پاسپورتش، بابت تمدید نشدن قرارداد بازیکنان اصلی، جدایی نورافکن و احتمالاً سیدمجید حسینی، از بی‌پولی دیگر نفرات تیمش هم شاکی شده است. او از اینکه تیمش را وادار کرده‌اند در سوپرجام هم شرکت کند، گله دارد و هر لحظه ممکن است اتفاق بدی در باشگاه استقلال رخ بدهد. البته این وضعیت ملتهب در بخش مدیریتی هم حس شد. روز گذشته وقتی هواداران به صفحه اینستاگرام سیدپندار توفیقی حمله کردند، او پیجش را بست و خبر استعفایش هم در فضای مجازی پیچید. همچنین بحث جدایی احتمالی افتخاری هم مطرح شد. به نظر می‌رسد استقلال آبستن اتفاقات مهمی است که در روز‌های آتی یا به خوشی از آن فارغ می‌شود و یا این بشکه باروت چنان منفجر می‌شود که پیامد‌های سنگینی همچون دو فصل گذشته در آستانه لیگ یقه این تیم را می‌گیرد. آنچه مسلم است حتی اگر قرار به برکناری، استعفا یا جدایی افتخاری و توفیقی باشد، الان که در فصل نقل و انتقالات هستیم، این اتفاق به سود استقلال نخواهد بود.