گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۱۵:۵۲
شناسه : 255834
تاریخ : ۱۳ تیر ۱۳۹۷
محبوب‌ها هم دردسرساز می‌شوند!

سرخ‌ها با وجود تلاش یک ماه و نیمه نتوانستند از بانک مرکزی ارز دولتی دریافت کنند تا این بار خارجی‌های محبوب خطرساز باشند.

 در ایران رسم است دلالان بازیکن خارجی معرفی می‌کنند، باشگاه‌ها غالباً بدون تحقیق آن‌ها را می‌خرند و قرارداد‌های سنگین می‌بندند.
افق نیوز/ هیچ وقت خارجی‌ها تا آخر قرارداد خود نمی‌مانند، هیچ‌گاه پول خود را کامل دریافت نمی‌کنند و اکثر آن‌ها از باشگاه‌های قبلی خود شکایت می‌کنند.
هر روز خبر‌هایی می‌رسد که فلان بازیکن خارجی شکایت کرده و باشگاه در خطر محرومیت‌های مختلف قرار دارد. این بار نوبت شکایت گابریل و نیسلون کوره‌آ دو خارجی سابق سرخپوشان است. گابریل هافبکی که در زمان حمید درخشان جذب شد و عملکرد نسبتاً خوبی داشت. او که روی سکو‌ها نیز به محبوبیت رسیده بود، در تفکرات برانکو جایی پیدا نکرد و خیلی زود رفتنی شد. نیلسون هم در زمان حضورش خوب کار می‌کرد. دروازه‌بانی که در یکی از بدترین پرسپولیس‌های تاریخ محبوب شد، ولی حالا برای گرفتن حقش دست به شکایت زده است. چیزی که هر مدیر باشگاهی در ابتدای مدیریتش با آن روبه‌رو می‌شود، شکایت بازیکنانی است که در زمان مدیران قبلی با آن‌ها قرارداد بسته شده و چیزی که از خود به‌جا می‌گذارند، شکایت برای مدیران بعدی است!
سرخ‌ها با وجود تلاش یک ماه و نیمه نتوانستند از بانک مرکزی ارز دولتی دریافت کنند تا این بار خارجی‌های محبوب خطرساز باشند.
منبع: خبرورزشی