گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۱۷:۳۱
شناسه : 255851
تاریخ : ۱۳ تیر ۱۳۹۷
خبر خوش برای سرخ‌ها؛ ستاره جام جهانی ۴۸ ساعت دیگر به اردوی پرسپولیس اضافه می‌شود

ستاره تیم ملی در جام جهانی روسیه بی توجه به پیشنهاداتش قصد دارد به اردوگاه این تیم در کرواسی اضافه شود.

 خبر خوش برای سرخ‌ها؛ ستاره جام جهانی 48 ساعت دیگر به اردوی پرسپولیس اضافه می‌شود

ستاره تیم ملی در جام جهانی روسیه بی توجه به پیشنهاداتش قصد دارد به اردوگاه این تیم در کرواسی اضافه شود.

به گزارش افق نیوز، یکی از ستاره های بی بدیل تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه که فراتر از انتظارها کار کرد و جزو بهترین های مسابقات هم در مرحله گروهی بود؛ علیرضا بیرانوند بود.

دروازه بان خرم آبادی فوتبال کشورمان که با انجام بازی های خوب و در راس آن با گرفتن پنالتی رونالدو نقل محافل داخلی و خارجی شد و حتی پیشنهادات زیادی را هم متوجه خود دید. بیرانوند بعد از آن عملکرد فوق العاده چند پیشنهاد اغوا کننده از کشورهای مختلف اروپایی دعوت کرده است اما بی توجه به همه این پیشنهادات قرار است به اردوی پرسپولیس ملحق شود.

بیرانوند قرار است طی ۴۸ ساعت آتی با ایان یافتن دوران استراحتش خود را به کادر فنی سرخپوشان در کرواسی معرفی کند و رسما به تمرینات پیش فصل این تیم بپیوندد. به این ترتیب او نمی تواند حداقل در دو بازی اول دوستانه پرسپولیس حضور داشته باشد.

بی شک ادامه همکاری بیرانوند با پرسپولیس علی رغم پیشنهادات خوب خارجی می تواند محبوبیت او را نزد هواداران این تیم دو چندان کند. همانطور که می دانید پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی محروم است و اگر بیرانوند قصد رفتن می کرد این تیم در درون دروازه دچار مشکل می شد.