گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۲۰:۰۹
شناسه : 256037
تاریخ : ۱۵ تیر ۱۳۹۷
بندی که مدافع جوان استقلال را در این تیم ماندنی می‌کند

هرچند عده‌ای جدایی مدافع جوان استقلال را از این تیم قطعی می‌دانند، اما او تا رضایت این باشگاه را جلب نکند نمی‌تواند از این تیم جدا شود.

هرچند عده‌ای جدایی مدافع جوان استقلال را از این تیم قطعی می‌دانند، اما او تا رضایت این باشگاه را جلب نکند نمی‌تواند از این تیم جدا شود.

به گزارش افق نیوز، درخشش مجید حسینی در بازی‌های جام‌جهانی باعث شده تا عده‌ای جدایی این بازیکن از جمع آبی‌پوشان را قطعی بدانند. اما برخلاف شائبه‌هایی که وجود دارد این بازیکن به هیچ عنوان نمی‌تواند بدون رضایت باشگاه استقلال به باشگاه مورد نظرش برود.
اما قرارداد مجید حسینی با استقلال فصل گذشته چطور تنظیم شده است؟ در قرارداد او آمده است که این مدافع جوان در صورت دریافت پیشنهاد اروپایی می‌تواند با پرداخت ۱۰۰ هزار دلار و در صورت پیشنهاد آسیایی می‌تواند با پرداخت ۲۰۰ هزار دلار از جمع آبی‌پوشان جدا شود، اما آن چیزی که به آن توجه نمی‌شود این است که برای جدایی این بازیکن او باید حتما رضایت این باشگاه را جلب کند.
با این شرایط حسینی حتی اگر یک میلیون دلار هم به استقلال بدهد، اما رضایت باشگاه نباشد این بازیکن نمی‌تواند از جمع آبی‌پوشان جدا شود و باید تا پایان قرارداد خود در این تیم بماند.
مجید حسینی که هم اکنون در تعطیلات بعد از جام‌جهانی به سر می‌برد، هنوز با مدیران باشگاه استقلال وارد مذاکره نشده است، اما انتظار می‌رود در روز‌های آینده جلسه‌ای در مورد آینده اش با افتخاری و توفیقی برگزار کند.
منبع: ورزش ۳