گروه : آخرین اخبار » احزاب و تشکلها » اخبار خطی » سیاسی
ساعت : ۶:۱۹
شناسه : 256074
تاریخ : ۱۶ تیر ۱۳۹۷
واکنش رهامی به ریاست “عبدالله نوری” بجای “عارف” در شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان

حجت‌الاسلام رهامی گفت: توانایی عبدالله نوری قطعی است اما نباید این مسئله منجر به ضعیف شدن جایگاه عارف شود.

حجت‌الاسلام رهامی گفت: توانایی عبدالله نوری قطعی است اما نباید این مسئله منجر به ضعیف شدن جایگاه عارف شود.
به گزارش افق نیوز حجت‌الاسلام محسن رهامی عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، درباره نظر اخیر کرباسچی مبنی بر جایگزینی “عبدالله نوری” بجای “عارف” در شورای سیاست‌گذاری و پارلمان اصلاحات، گفت: این نظر شخصی خودشان بوده و در شورای عالی سیاست‌گذاری چنین چیزی مطرح نیست.
وی افزود:‌ آقای عارف موقعیت خوبی دارد و آقای نوری هم انسان بزرگی از نظر سابقه است اما نباید اثبات یک نفر به نفی دیگری بیانجامد. توانایی آقای نوری قطعی است اما نباید منجر به ضعیف شدن جایگاه عارف شود.
رهامی با بیان اینکه عارف در بخشی از نظام و نهادهای اصلی مثل مجمع تشخیص مصلحت و شورای انقلاب فرهنگی حضور دارد، اظهار داشت: حضور وی در مجلس به عنوان رئیس کمیسیون و رئیس فراکسیون مهم است. ما با دوستان صحبت کردیم به ایشان رای بدهند رئیس کمیسیون آموزش شود و هرچه جایگاه عارف تقویت شود به تقویت جریان اصلاح‌طلبی منجر می‌شود.
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد: نباید داشته‌هایمان را تضعیف کنیم و برای اثبات و تقویت عبدالله نوری نیز باید یک جایگاه برای وی تعریف کرد. متاسفانه احساس می‌شود دوستان مسئله‌شان شخصی است تا اینکه نظر اجماعی و جمعی بدهند.