گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۹:۴۱
شناسه : 256326
تاریخ : ۱۸ تیر ۱۳۹۷
یک مشتری جدید برای ستاره جذاب ” استقلال ” از راه رسید ؛ خبر مذاکره لو رفت !

باشگاه ترابوزان اسپور ترکیه به صورت جدی خواهان جذب مدافع جوان استقلال است.

سیدمجید حسینی - سید مجید حسینی

باشگاه ترابوزان اسپور ترکیه به صورت جدی خواهان جذب مدافع جوان استقلال است.

بعد از شایعاتی که در مورد حضور مجید حسنیی در شارلوا به گوش می رسید، حالا رسانه های ترکیه ای خبر از مذاکرات باشگاه ترابوزان اسپور برای جذب این مدافع جوان داده اند.
سایت خبری گون باکیش امروز خبری را روی خروجی سایت خود قرار داد که در آن آمده بعد از ناکامی باشگاه ترابوزان اسپور در راه جذب مرتضی پورعلی گنجی حالا این باشگاه دیگر مدافع تیم ملی ایران را هدف قرر داده است و قصد دارد مجید حسینی را در نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرد.
همچنین سایت خبری تکویم ترکیه هم خبر مذاکره ترابوزان اسپور با مجید حسینی را تایید کرده است و اعلام کرده که بعد از درخشش این بازیکن در جام جهانی باشگاه ترابوزان اسپور پروژه جذب این بازیکن را مورد بررسی قرار داده است و مذاکرات با این بازیکن را آغاز کرده است.
مجید حسینی بعد از علیرضا بیرانوند دومین بازیکنی است که بعد از جام جهانی مورد توجه تیم های ترکیه ای قرار گرفته است و باید دید در نهایت آیا این انتقال نهایی می شود یا نه.
استقلال برای ادامه راه در لیگ قهرمانان آسیا و البته فصل جدید لیگ برتر در تلاش است تا مجید حسینی را متقاعد به ماندن در این تیم کند اما حالا پیشنهاد ترابوزان اسپور کار این باشگاه را برای ماندن این بازیکن بسیار سخت می کند
.