گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۲۰:۰۷
شناسه : 256540
تاریخ : ۱۹ تیر ۱۳۹۷
بازیکنانی که بدون قرارداد با استقلال تمرین می‌کنند و به اردوی ترکیه می‌روند!

مدیرعامل استقلال در حالی گفته تنها قرارداد یک بازیکن را امضا کرده که تمام بازیکنان جدید به صورت رسمی از سوی باشگاه به هواداران معرفی شده و در تمرینات هم شرکت کرده‌اند.

بازیکنانی که بدون قرارداد با استقلال تمرین می‌کنند و به اردوی ترکیه می‌روند!

به گزارش افق نیوز/رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال شب گذشته (دوشنبه) در گفت‌وگو با سایت باشگاه اعلام کرد که با بازیکنی بدون انجام تست پزشکی قرارداد نبسته و تنها قرارداد محمد دانشگر را امضا کرده است. مدیرعامل استقلال در حالی این صحبت‌ها را انجام داده که علاوه بر دانشگر؛ مرتضی آقاخان، میثم تیموری، روح‌الله باقری، فرشاد محمدی مهر، اللهیار صیادمنش و چند بازیکن جوان به عنوان خریدهای استقلال به هواداران معرفی شده و در تمرینات شرکت کردند.

اگر افتخاری قرارداد این بازیکنان را امضا نکرده پس چگونه باشگاه استقلال به صورت رسمی آنها را بازیکن این تیم معرفی کرده است؟ پس چطور باشگاه استقلال در ساعات پایانی شب و بامداد اعلام می‌کرد که چند بازیکن جدید جذب کرده‌اند؟ مگر غیر از این است که باشگاه وقتی اقدام به رسانه‌ای کردن خریدهای خود می‌کند که همه کارها انجام شده باشد؟  آیا پندار توفیقی معاون ورزشی باشگاه استقلال بدون هماهنگی افتخاری اقدام به جذب بازیکنان کرده است؟ آیا حرف یا امضای او آنقدر اعتبار ندارد که مدیرعامل می‌گوید فقط قرارداد یک بازیکن را امضا کرده است؟

اینکه بازیکنی بدون قرارداد در تمرینات تیمی شرکت کند، شاید طبیعی باشد، اما نکته این است که این بازیکنان مدت‌هاست به عنوان بازیکن جدید استقلال به کادرفنی و هواداران معرفی شده‌اند و اگر قرار باشد حدود یک ماه در تمرینات شرکت کنند و حتی به اردوی ترکیه بروند و سپس دیپورت شوند، آیا از نظر حرفه‌ای درست است؟

در تصاویر قرارداد بازیکنان جدید استقلال، افتخاری در کنار محمد دانشگر و روح‌الله باقری قرار گرفته و عکس انداخته است، بنابراین قراردادی امضا شده که باقری در تمرینات شرکت کرده است.

به نظر می‌رسد مدیرعامل استقلال برای اینکه بهانه دست منتقدان ندهد، اعلام کرده که با بازیکنان بدون تست پزشکی قرارداد امضا نخواهند کرد، در صورتی که فراموش نکرده‌ایم  کادر پزشکی استقلال به دلیل عدم حضور بازیکنان جدید در تست‌های پزشکی در تمرینات شرکت نمی‌کردند و تنها با تماس شفر حاضر به شرکت در تمرینات شدند.

انتهای پیام/