گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۲۳:۳۰
شناسه : 258140
تاریخ : ۰۵ مرداد ۱۳۹۷
بازی ما و صنعت نفت آبادان در حد لیگ یک بود

سرمربی تیم فوتبال سپاهان به این نکته اذعان کرد بازی این تیم مقابل صنعت نفت آبادان در هفته اول لیگ برتر در حد لیگ دسته اول بوده است.

امیر قلعه‌نویی

امیر قلعه‌نویی

سرمربی تیم فوتبال سپاهان به این نکته اذعان کرد بازی این تیم مقابل صنعت نفت آبادان در هفته اول لیگ برتر در حد لیگ دسته اول بوده است.
امیر قلعه‌نویی بعد از تساوی بدون گل تیم فوتبال سپاهان مقابل صنعت نفت آبادان در مورد این بازی اظهار داشت: این بازی در حدواندازه لیگ دسته اول بود. این مسئله علت هم دارد، چون بازی اول دو تیم بود و البته بدون تماشاگر. چرا باید بازی بدون تماشاگر باشد آن هم برای یک محرومیت از لیگ قبل. همه دنیا به دنبال تماشاگر هستند، به خاطر اسپانسر، اما ما به دنیال بیرون کردن تماشاگریم.وی ادامه داد: اگر همین اتفاق برای صنعت نفت یا تراکتورسازی می‌افتاد شاید ورود می‌کردند، اما چون تیم سپاهان اصفهانی است و برای اینکه شائبه‌ای پیش نیاید کوچک‌ترین کاری نکردند.

سرمربی تیم سپاهان در مورد داوری این دیدار نیز گفت: شاید من اشتباده کنم، اما داور دو پنالتی صددرصد برای ما نگرفت. بازهم من اینجا خواهش می‌کنم محرومیت تراکتورسازی و صنعت نفت را از بازی بدون تماشاگر ببخشند. ما را جریمه کردید، خدا پدرتان را بیامرزد، اما تیمهای دیگر را این‌طور جریمه نکنید. نمی‌دانم بازی بدون تماشاگر چه فایده‌ای دارد. حالا چون اصفهانی هستیم نباید کسی ورود کند؟! من می‌نویسم و امضا می‌کنم که تراکتورسازی و صنعت نفت را ببخشند. شما دیدید سال گذشته چه فشاری روی ما آوردند چون تاج و ساکت اصفهانی هستند.

قلعه‌نویی در ادامه گفت: ۴۰ سال است قانون در کشور ما قائم به شخص است و هر کاری دوست دارند می‌کنند، بازهم خواهش می‌کنم ما که جریمه شدیم، اما بازی‌های شهرهای آبادان و تبریز را بگذارید با تماشاگر باشد.وی در مورد جذب هافبک جدید برای تیمش یادآور شد: ما یک هافبک خیلی خوب می‌خواهیم و هر زمانی که قرارداد او نهایی شد، نامش را اعلام می‌کنیم. به نظرم اگر این بازیکن به جمع ما بیاید وضعیت‌مان بهتر می‌شود. من به این تیم خیلی امیدوارم. شما دیدید اصلاً توپی روی دروازه ما نیامد.