گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۱۶:۴۷
شناسه : 258250
تاریخ : ۰۶ مرداد ۱۳۹۷
مصائب قانون عجیب؛ پرسپولیس از نقل و انتقالات بعدی هم محروم است!

محرومیت نقل و انتقالاتی به نظر می‌رسد همچنان به کابوس این باشگاه تبدیل شده باشد و آنها با مشکل بزرگی در ادامه مواجه خواهند بود.

محرومیت نقل و انتقالاتی به نظر می‌رسد همچنان به کابوس این باشگاه تبدیل شده باشد و آنها با مشکل بزرگی در ادامه مواجه خواهند بود.
تیم پایه پرسپولیس مصائب قانون عجیب؛ پرسپولیس از نقل و انتقالات بعدی هم محروم است!

افق نیوز/ با اتمام نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر، محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات هم به اتمام رسد. محرومیتی که از زمستان فصل قبل شروع شد و بعد از بازماندن تیم بزرگسالان از دو پنجره، دوباره مجددا باز می شود و سرخپوشان می توانند خریدهای خود را انجام دهند.

 

اما در این بین شاید یکی از نکاتی که خیلی مغفول ماند و از نظرها پنهان ماند محرومیتی بود که متوجه تیمهای پایه پرسپولیس هم شد. همانطور که می دانید حکم محرومیت فیفا، شامل حال مجموعه پرسپولیس در تمام رده ها می شود و فقط مختص تیم بزرگسالان نیست. بدین ترتیب تیمهای نونهالان، نوجوانان، جوانان و امیدهای پرسپولیس هم امکان فعل و انفعال نقل و انتقالاتی را نداشتند.

 

با این حال فرق بزرگی بین تیمهای پایه و تیم بزرگسالان است. تیم برانکو دو پنجره زمستانی فصل قبل و تابستانی این فصل را از دست داد اما تیمهای پایه به دلیل کوتاه تر بودن بازه زمانی مسابقاتشان، ۴ پنجره را از دست دادند. حدود یک ماه و نیم دیگر پنجره نقل و انتقالاتی بعدی تیمهای پایه آغاز می شود اما پرسپولیس بازهم امکان خرید بازیکن ندارد. بدون شک در این مدت آکادمی سرخپوشان می توانست نیروهای جدید جذب کند تا در آینده به کار باشگاه بیاید اما این اتفاق نیفتاد و خیلی ها هم حواس‌شان به این معضل که در بلند مدت خودنمایی می کند نبود.

 

تیم رده پایه پرسپولیس هم اکنون در بیشتر رده های خود با مشکل مواجه است و با کمبود بازیکن روبرو شده است. اتفاقی که با بسته ماندن پنجره نقل و انتقالات بعدی با توجه به بازه زمانی آن که پیش از زمستان (اتمام رای فیفا علیه پرسپولیس) است، آنها بار دیگر قادر به جذب بازیکن نخواهند بود و باید محرومیت را بچشند.

 

ایلنا