گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » سیاسی » مجلس » ویژه
ساعت : ۲۱:۳۷
شناسه : 258785
تاریخ : ۱۲ مرداد ۱۳۹۷
آماده مناظره با معاون رئیس‌جمهور هستم/ آقای امیری به دنبال حاشیه‌سازی است آماده مناظره با معاون رئیس‌جمهور هستم/ آقای امیری به دنبال حاشیه‌سازی است

متاسفم که معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به جای همراهی و هماهنگی با مجلس به دنبال حاشیه‌سازی و زیر سوال بردن اختیارات قانونی نمایندگان است.

خبرگزاری فارس: آماده مناظره با معاون رئیس‌جمهور هستم/ آقای امیری به دنبال حاشیه‌سازی است

«احمد امیرآبادی فراهانی» مسئول سوالات در هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در واکنش به درخواست حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره انجام مناظره پیرامون طرح سوال از روحانی گفت: آماده‌ام با آقای امیری درباره ابهامات وارده به نحوه اعلام وصول سوال از رئیس جمهور مناظره‌ای داشته باشم.

وی اضافه کرد: متاسفم که معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به جای همراهی و هماهنگی با مجلس به جهت ایجاد فضای آرام و مناسب برای حضور آقای روحانی در مجلس به دنبال حاشیه‌سازی و زیر سوال بردن اختیارات قانونی نمایندگان است.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: بررسی تعداد انصراف‌دهندگان با حضور آقایان امیری و هروی صورت گرفت و صورتجلسه شد؛ طرح سوال از رئیس‌جمهور کاملا قانونی است و از همگان بخصوص دولت می‌خواهم به قانون تمکین کنند.