گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۱۰:۴۳
شناسه : 258835
تاریخ : ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
درخشش پسر محبوب برانکو درآغاز لیگ هجدهم

هافبک تهاجمی پرسپولیس و بازیکن محبوب برانکو در دومین هفته متوالی بازی درخشانی ارائه کرد تا نشان دهد امسال می تواند یکی از بازیکنان موثر برانکو و تیمش باشد.

هافبک تهاجمی پرسپولیس و بازیکن محبوب برانکو در دومین هفته متوالی بازی درخشانی ارائه کرد تا نشان دهد امسال می تواند یکی از بازیکنان موثر برانکو و تیمش باشد.

افق نیوز/ سیامک نعمتی فصل گذشته اولین خرید پرسپولیسی ها در فصل نقل و انتقالات بود اما هیچگاه نتوانست نقش یک بازیکن ثابت را در ترکیب اصلی تیمش به دست بیاورد اما امسال و با توجه به جدایی سه بازیکن اصلی خط هافبک پرسپولیس شماره ۸۸ در کنار رسن و نوراللهی یاران اصلی خط میانی این تیم هستند.نعمتی اما فصل را خوب آغاز کرد. او در اولین بازی پرسپولیس در لیگ برابر تیم پدیده و در یک ضدحمله سریع توانست برای تیمش پنالتی بگیردو همین پنالتی در نهایت سه امتیاز بازی را به نفع این تیم رقم زد.

هافبک تکنیکی پرسپولیس اما در دومین بازی عملکرد بهتری داشت. او در ورزشگاه آزادی و در بازی برابر فولاد با یک شوت زیبا در نیمه اول گل اول تیمش را به ثمر رساند. شماره ۸۸ پرسپولیس که در این فصل تبدیل به بازیکن اصلی برانکو در خط هافبک چهارنفره تیمش شده در نیمه دوم نیز با خطایی که گرفت باعث اخراج بازیکن فولاد از زمین شد تا لقب موثرترین بازیکن پرسپولیس را در دوهفته اخیر به نام خودش ثبت کند.

نعمتی که فصل گذشته کمتر فرصت بازی پیدا کرد امسال تبدیل به بازیکن اصلی تیمش شده و در فصلی که پرسپولیس با کمبود بازیکن و هافبک مواجه است می تواند با بازیهای درخشانش نگذارد کاستی های این تیم به چشم بیاید تا در نیم فصل دوم نیروهای کمکی از راه برسند. او در این فصل و تا اینجا آنقدر خوب بوده که جای خالی مسلمان و احمدزاده هنوز به چشم نیامده است.