گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۱۰:۲۶
شناسه : 258918
تاریخ : ۱۴ مرداد ۱۳۹۷
تلاش زیاد باشگاه عجمان امارات برای جذب مهاجم سابق استقلال

مامه تیام در لیگ قهرمانان آسیا با پیراهن تیم فوتبال استقلال درخشید. زدن هفت گل در شش بازی باعث شد تا این بازیکن مورد توجه چند تیم عربی قرار بگیرد.

تیام استقلال

رسانه‌های عربی از تلاش زیاد باشگاه عجمان امارات برای جذب مهاجم سابق استقلال سخن به میان آورده‌اند.

به گزارش افق نیوز و به نقل از سایت عربی کوره، مامه تیام در لیگ قهرمانان آسیا با پیراهن تیم فوتبال استقلال درخشید. زدن هفت گل در شش بازی باعث شد تا این بازیکن مورد توجه چند تیم عربی قرار بگیرد.

سایت عربی کوره نوشت که تیام بعد از درخشش با پیراهن تیم فوتبال استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، ابتدا مورد توجه الهلال قرار گرفت اما این تیم عربستانی بی‌خیال جذب این بازیکن سنگالی شد و با دو بازیکن آمریکای لاتین وارد مذاکره شد.

به نوشته این سایت عربی، مشتری جدی تیام تیم عجمان امارات است تا جایی که این باشگاه سخت در تلاش است که قبل از بسته شدن پنجره نقل‌ و انتقالات تابستانی با ستاره سابق استقلال به توافق نهایی برسد.

به گزارش ایسنا، مدیران و هواداران تیم فوتبال استقلال و البته کادر فنی این باشگاه علاقه بسیار زیادی داشتند تا تیام به تیم برگردد و با بازگشت این بازیکن استقلال نه تنها در لیگ برتر،‌ بلکه در لیگ قهرمانان آسیا هم به یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی تبدیل می‌شد اما ظاهرا این بازیکن سنگالی علاقه به بازگشت به آبی پوشان ندارد و عملا بازگشت او منتفی شده است.