گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۸:۱۵
شناسه : 259208
تاریخ : ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
تبعات جدایی احتمالی ستاره محبوب پرسپولیسی ها +تصویر

پرسپولیسی ها برای سد کردن راه ایجنت جنجالی کار سختی دارند

Image result for ‫علیرضا بیرانوند‬‎

 

مهم‌ترین ایجنت‌ فعال در فوتبال ایران که بین باشگاه‌های داخلی بیشترین فعالیت را دارد به دنبال آن است تا بعد از لژیونر کردن ۵ بازیکن طی سال‌های اخیر، حالا بیرانوند را به بشیکتاش ببرد.

به یکباره خبر رسید علیرضا بیرانوند توانسته مذاکراتش با باشگاه بشیکتاش ترکیه را به صورت جدی‌تری پیش ببرد و حتی به توافقات اولیه برای جدایی از سرخپوشان در پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی برسد. این اتفاق، ذهن هواداران پرسپولیس را مشوش کرد و از سوی دیگر، مدیران باشگاه فوراً اقدام به تکذیب این خبر کردند. گرشاسبی، خبیری و خمارلو قاطعانه گفتند حداقل تا نیم‌فصل این بازیکن حق جدایی ندارد زیرا باشگاه از نقل و انتقالات محروم است و از سوی دیگر، نمی‌توانند ریسک بالایی کنند و بیرانوند را در این شرایط از لیست خود بیرون بگذارند.
اما این اتفاقات، فقط یک طرف ماجراست. از سوی دیگر شنیدیم یکی از مهم‌ترین ایجنت‌های فعال در فوتبال ایران که بین باشگاه‌های داخلی بیشترین فعالیت را دارد و بازیکنان زیادی را از ایران به اروپا منتقل کرده، مدتی است با برخی بازیکنان پرسپولیس رفت‌وآمد پیدا کرده و به دنبال آن است تا بعد از لژیونر کردن ۵ بازیکن طی سال‌های اخیر، حالا علیرضا بیرانوند را به بشیکتاش ببرد. البته این فرد، از روابط عمومی بالایی بهره می‌برد و نفوذ قابل توجهی بین مدیران ارشد باشگاه‌های اروپایی دارد و از این رو، توانایی‌هایش در ترانسفر کردن بازیکنان داخلی به اروپا را بار‌ها به نمایش گذاشته است.
این ایجنت خیلی زود با برخی بازیکنان پرسپولیس در فصل گذشته رفیق شده و برای عقد قرارداد رسمی حتی برخی از آن‌ها را به دفاتر اسناد رسمی برده است. در همین زمینه شنیدیم مدیران باشگاه پرسپولیس تأکید دارند که این فرد با رفتارهایش به این تیم لطمه جدی وارد می‌کند و حتی از حضورش در پارکینگ و اطراف محل تمرین سرخ‌ها نیز جلوگیری به عمل آورده‌اند. به برخی از بازیکنان جوان که با این فرد رفت و آمد دارند نیز اعلام شده یا هرچه زودتر به این رفت و آمد‌ها پایان دهند یا باید به فکر عواقب رابطه با این ایجنت باشند. در واقع سرخ‌ها برای سد کردن راه این ایجنت کار سختی دارند و به نوعی از دستش عاصی شده‌اند، چون ایجنت مورد اشاره این توانایی را دارد که برای اکثر بازیکنان تیم از لیگ‌هایی مثل ترکیه، روسیه، کرواسی، آلمان، هلند و… پیشنهادات فوق العاده‌ای بیاورد و حتی آن‌ها را به لیگ قطر یا کویت بفرستد.
به گزارش پارس/ مدیران باشگاه، هوایی شدن علیرضا بیرانوند برای جدایی از جمع سرخپوشان را نیز به همین علت می‌دانند. آن‌ها معتقدند علیرضا بیرانوند می‌خواست حداقل تا نیم‌فصل در پرسپولیس بماند ولی همین فرد باعث شد فکر جدایی به سرش بزند و حالا جدی‌تر از گذشته به دنبال ترک اردوی سرخپوشان و جدی کردن مذاکراتش با بشیکتاش ترکیه باشد. شنیدیم قرار است مدیران باشگاهپرسپولیس در مورد ادامه دادن رابطه باقی بازیکنان با این ایجنت تصمیم جدی بگیرند و به بازیکنان نیز اعلام کنند.