گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۲۰:۳۵
شناسه : 259709
تاریخ : ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
اختصاص« جایگاه خانواده» در ورزشگاه آزادی برای تماشاگران

نشست آسیب شناسی رفتارهای پرخاشگرانه برخی از تماشاگران در ورزشگاه‌ها در سازمان لیگ برگزار شد.

فوتبال نمایه

نشست آسیب شناسی رفتارهای پرخاشگرانه برخی از تماشاگران در ورزشگاه‌ها در سازمان لیگ برگزار شد.

به گزارش افق نیوز به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران، در این نشست محمدرضا کشوری فرد دبیر سازمان لیگ، محمد حسین حمیسی رئیس حراست فدراسیون فوتبال، غلامحسین زمان آبادی مشاور فرهنگی فدراسیون، محمدرضا تهرانی نایب رئیس  جمعیت حامیان هوادار و حجت اله بهمنی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ، ابراهیم شکوری معاون دبیر کل فدراسیون فوتبال به همراه اعضای کانون هواداران پرسپولیس و استقلال و شماری از فعالان عرصه فرهنگی و جامعه شناسان حضور داشتند.

در این نشست در مورد دلایل رفتارهای پرخاشگرانه برخی از تماشاگران و روش‌های پیشگیرانه بحث و گفت و گو شد.یکی از مباحث مهم در این جلسه طرح ویژه «جایگاه خانواده» در ورزشگاه بود  که مقرر شد سه جایگاه ۵ و ۶ و ۷ در ورزشگاه آزادی به خانواده ها( پدران و فرزندان) اختصاص  پیدا کند. همچنین در این جایگاه مخصوص  نصب شماره صندلی و کنترل دقیق تماشاگران، سر دادن  شعارهای فرهنگی و با نشاط و نصب تابلو ویژه انجام شود.

باشگاه ها نیز مکلف شدند جهت رفع مشکلات فروش بلیت الکترونیکی در باشگاه ها و همچنین استفاده از همیاران هواداران آموزش دیده اقدام فوری انجام بدهند. با اجرای بلیت فروشی الکترونیکی تماشاگران با مشکلات کمتری در ورزشگاه ها حاضر می‌شوند.

همچنین قانون اختصاص ۱۰ درصد سکوهای ورزشگاه به تماشاگران میهمان در مسابقات اجرایی شود.

مقرر شد دومین جلسه این کارگروه شنبه ۲۷ مرداد ماه در سالن روابط عمومی فدراسیون فوتبال با حضور دبیر کل فدراسیو فوتبال برگزار شود.