گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۱۵:۰۰
شناسه : 261385
تاریخ : ۰۵ شهریور ۱۳۹۷
توئیت تعجب برانگیز پسرشاه عربستان در رابطه با مرگ «جان مک‌کین» + تصویر

وزیر خارجه عربستان و سفیر این کشور در آمریکا ضمن تسلیت برای درگذشت سناتور «جان مک‌ کین» وی را دوست خود و یک قهرمان توصیف کردند.

 وزیر خارجه و پسر شاه عربستان: «جان مک‌کین» یک قهرمان بود

به گزارش افق نیوز، «عادل الجبیر» وزیر خارجه عربستان سعودی درگذشت سناتور «جان مک‌کین» رئیس کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا را تسلیت گفت.

وی در پستی در توئیتر نوشت: «از صمیم قلب به خانواده سناتور جان مک کین، تسلیت می‌گویم. آمریکا یک قهرمان را از دست داده است. من نیز یک دوست را از دست دادم که بیش از ۳۰ سال او را می‌شناختم.روحشن قرین آرامش باد.»

این سناتور  آمریکایی که رئیس کمیته خدمات مسلح مجلس سنای آمریکا بود، بامداد دیروز (۲۷ آگوست) در سن ۸۱ سالگی به دلیل کهولت سن و ابتلا به سرطان مغز درگذشت.

وی از جمله سردمداران سیاست‌های ضد ایرانی در کنگره آمریکا و خواستار تقابل حداکثری با ایران و نیز حامی رژیم صهیونیستی بود.

علاوه بر وزیر خارجه عربستان، شاهزاده «خالد بن سلمان» پسر ملک سلمان که سفیر عربستان در آمریکا است نیز، پس از انتشار خبر مرگ این سناتور آمریکایی، طی پستی در توئیتر به مردم آمریکا تسلیت گفت.

وی نوشت: جان مک‌کین یک قهرمان آمریکایی بود و زندگیش را وقف خدمت به کشورش  و تقویت و گسترش صلح و امنیت جهانی کرد. او دوست بزرگی برای عربستان سعودی بود. یک دولتمرد قابل احترام و قابل اعتماد. دلمان برای او تنگ خواهد شد.

منبع: فارس