گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۱۶:۰۰
شناسه : 261646
تاریخ : ۰۷ شهریور ۱۳۹۷
پرسپولیس در خط حمله زهردار نیست ؛ دوست دارم برای فینال به ورزشگاه آزادی بروم

بازی را از تلویزیون تماشا کردن با آرامش بیشتری همراه است. اگرچه حضور در میان هواداران هم جذابیت‌های خاص خود را دارد. بعد از خداحافظی از فوتبال دیگر به ورزشگاه آزادی نرفتم و دوست دارم زمانی این اتفاق رخ دهد که پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان رفته باشد.

جواد کاظمیان

بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: تیم برانکو شاید کمبود‌هایی به خاطر محدودیت بازیکن داشته باشد، اما آن‌قدر خوب هست که تا فینال لیگ قهرمانان پیش برود.

جواد کاظمیان در مورد بازی شب گذشته (سه‌شنبه) پرسپولیس مقابل الدحیل که با شکست یک بر صفر نماینده کشورمان به اتمام رسید، اظهار داشت:

در مجموع یک بازی امیدوارکننده را از پرسپولیس دیدیم. به شخصه با تعریف‌هایی که از الدحیل کرده بودند، فکر می‌کردم این بازی یکطرفه به سود تیم قطری خواهد بود، اما پرسپولیس با یک بازی منطقی و هوشمندانه توانست حریفش را به خوبی کنترل کند. البته بازی می‌توانست یک – یک شود، اما یکی دو فرصت گلزنی راحت از دست رفت.

پرسپولیس در خط حمله زهردار نیست

جواد کاظمیان افزود:الدحیل را تیمی شکننده در خط دفاع دیدم و به این خاطر اعتقاد دارم می‌توانیم در ورزشگاه آزادی با اختلاف دو گل این تیم را ببریم. در بازی برگشت باید قدر فرصت‌های گلزنی را به خوبی بدانیم. پرسپولیس در این فصل در خط حمله زهردار نشان نداده و شاید به خاطر این است که در حملات کم تعداد ظاهر می‌شود. می‌شود این نقیصه را برطرف کرد و مدافعان کناری و هافبک‌های دفاعی را در حملات شرکت داد. نوراللهی و کامیابی‌نیا پیش از این نشان داده‌اند اشتهای گلزنی زیادی دارند و اگر جلوتر بازی کنند حتماً گلزنی خواهند کرد.

یک لحظه هم نباید از ۳ بازیکن الدحیل غفلت کرد

بازیکن پیشین پرسپولیس با بیان اینکه این تیم در بازی برگشت باید مراقب ضدحملات الدحیل باشد، تصریح کرد:ادمیلسون، نام‌تائه‌هی و علی معز بازیکنان سرعتی و بسیار خطرناک الدحیل هستند که یک لحظه هم نباید از آنها غافل شد. پرسپولیس در قطر گل نزده و این مسئله کار تیم برانکو را در آزادی سخت می‌کند. پرسپولیس در بازی برگشت خیلی باید محتاط عمل کند تا گل نخورد که اگر این اتفاق بیفتد شرایط بازی بسیار سخت خواهد شد. اگر ۲ بر یک می‌باختیم به مراتب بهتر از باخت یک بر صفر بود. با این حال با شناختی که از عرب‌ها دارم خوب می‌دانم فوتبالیست‌های آنها از ورزشگاه آزادی خیلی می‌ترسند. قطعاً ورزشگاه آزادی روز بازی پر خواهد شد و ۸۰ هزار تماشاگر این ورزشگاه را برای الدحیل جهنم خواهند کرد.

توان بدنی بازیکنان پرسپولیس عالی است

جواد کاظمیان با تمجید از تیم برانکو تصریح کرد:پرسپولیس اگر بتواند از سد الدحیل عبور کند آن وقت السد را هم خواهد برد. الدحیل به مراتب تیمی بهتر از السد است و اگر استقلال به حریف خود در تهران باخت به خاطر دلایل دیگری بود. شاید استقلال به نوعی مقابل السد غافلگیر شد، چرا که این تیم آنقدر قوی نبود که سه گل به استقلال در آزادی بزند. البته انتظار داشتم الدحیل شب گذشته بازی بهتری را ارائه کند و فکر کنم آنها بیشتر تحت تأثیر بازی خوب پرسپولیس قرار گرفتند. دوندگی و قوای جسمانی شاگردان برانکو عالی بود و در دقایق پایانی این بازیکنان تیم میزبان بودند که کم آورده بودند. این نشان می‌دهد پرسپولیس زیر نظر برانکو خیلی خوب بدنسازی کرده است. خاطرم هست در بازی‌های آسیایی پوسان هم دو ماه بدنسازی کردیم و در آخر قهرمان شدیم. مربی با تجربه‌ای مثل برانکو کارش را بلد است و می‌داند تیمش را برای چنین تورنمنت‌های سنگینی چطور آماده کند.

پرسپولیس می‌تواند فینالیست آسیا شود

جواد کاظمیان پرسپولیس را یکی از مدعیان جدی قهرمانی آسیا دانست و یادآور شد:پرسپولیس اگر مشکل کمبود بازیکن نداشت و برانکو می‌توانست تعویض‌های دلخواه خود را داشته باشد، قطعاً کار راحت‌تری را مقابل الدحیل داشت. با این حال من معتقدم این پرسپولیس آنقدر خوب است که تا فینال آسیا پیش برود و حتی قهرمان آسیا شود. شاید زمان آن فرار رسیده که پرسپولیس قهرمان آسیا شود و کسب این افتخار در این مقطع که تیم‌های قدری در آسیا هستند، واقعاً افتخار بزرگی است.

دوست دارم برای فینال به ورزشگاه آزادی بروم . جواد کاظمیان در پایان در پاسخ به این سؤال که «چرا برای تماشای بازی‌های پرسپولیس به ورشگاه آزادی نمی‌روید؟»، خاطر نشان کرد:

بازی را از تلویزیون تماشا کردن با آرامش بیشتری همراه است. اگرچه حضور در میان هواداران هم جذابیت‌های خاص خود را دارد. بعد از خداحافظی از فوتبال دیگر به ورزشگاه آزادی نرفتم و دوست دارم زمانی این اتفاق رخ دهد که پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان رفته باشد.