گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۲۳:۱۴
شناسه : 262009
تاریخ : ۱۰ شهریور ۱۳۹۷
ستاره مغضوب هواداران به پرسپولیس باز می گردد ؟!

حضور این بازیکن در اردوی سرخ پوشان پایتخت باعث شده تا خبرهای درباره احتمال بازگشت او به پرسپولیس در نیم فصل دوم به گوش برسد.

خبرهای زیادی درباره احتمال بازگشت طارمی به فوتبال ایران و پرسپولیس به گوش می رسد اما آیا احتمال این بازگشت در شرایط کنونی وجود دارد؟

مهدی طارمی توسط علی دایی به پرسپولیس آمد اما او در دوران برانکو ایوانکوویچ بود که به ستاره ای بزرگ تبدیل شد.

طارمی با برانکو روز به روز بهتر شد و توانست دو سال پیاپی عنوان آقای گلی را به دست آورد با این حال او به خاطر بی مهری که در حق سرخ پوشان داشت محبوبیت خود را در بین هواداران از دست داد.

پرسپولیس به خاطر طارمی دو پنجره نقل و انتقالاتی را از دست داد اما جالب اینکه این بازیکن بی مهری کرد و با وجود آنکه تیمش در بدترین شرابط قرار داشت فرار را به قرار ترجیح داد و راهی لیگ ستارگان قطر شد تا حسابی هواداران تیمش را شوکه و عصبی کند.

پرسپولیس برای دیدار برابر الدحیل به قطر سفر کرد و طارمی به اردوی سرخ پوشان رفت تا با هم تیمی های سابق خود دیدار کند و با برانکو ایوانکوویچ هم آشتی کند.

حضور طارمی در اردوی سرخ پوشان پایتخت باعث شده تا خبرهای درباره احتمال بازگشت او به پرسپولیس در نیم فصل دوم به گوش برسد.

پرسپولیس در نیم فصل دوم می تواند بازیکن جدید جذب کند و با توجه به افت منشا و احتمال جدایی علیپور نیاز به تقویت خود دارد اما بسیار بعید است که فعلا طارمی به پرسپولیس برگردد و این به چند دلیل است:

نخست اینکه او تا پایان فصل جاری با الغرافه قرارداد دارد و با توجه به اینکه عملکرد خوبی در این تیم قطری داشته است بسیار بعید است که اجاره جدایی به او داده شود و به احتمال خیلی زیاد قراردادش بازهم تمدید شود.

دوم اینکه هواداران پرسپولیس دل خوشی از طارمی ندارند و با توجه به اینکه پنجره نقل و انتقالاتی سرخ پوشان باز است انها می تواند تیم را تقویت کنند و در شرایط کنونی علاقه ای به بازگشت آقای گل ندارند.

سوم اینکه طارمی پیش از این تاکید کرده بود که از طریق الغرافه می خواهد به فوتبال اروپا برود و به این زودی به فوتبال ایران برنمی گردد. او در الغرافه توانسته عملکرد خوبی از خود نشان دهد و اگر راهی فوتبال اروپا نشود به راحتی در الغرافه قراردادش تمدید می شود و در این شرایط برای او از هر نظر بهتر است که در لیگ ستارگان قطر بماند چرا که کی روش نظر مثبتی روی این بازیکن دارد و در جام جهانی هم عملکرد رضایت بخشی از خود نشان دهد.

طارمی جام ملت های آسیا را پیش رو دارد و اگر می خواهد که در این رقابت بزرگ هم به میدان رود باید در شرایط کنونی به لیگ ایران برنگردد.