گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۱۷:۵۰
شناسه : 262093
تاریخ : ۱۱ شهریور ۱۳۹۷
بازیکنی که با جدایی از استقلال تیم ملی را از دست داد!

هافبک سابق پرسپولیس و کنونی اسلاسک وروسلاو لهستان نیز جایی در لیست کارلوس کی روش به دست نیاورده است. هافبک شماره ۱۰ سابق پرسپولیس که در فصل گذشته نیز عملکرد موفقی در جمع شاگردان برانکو از خود به جا گذاشته بود، در این فصل راهی لیگ لهستان شد تا شاید او نیز با برچسب لژیونر شدن بتواند در چشم کارلوس کی روش قرار گیرد

در لیست کارلوس کی روش می‌توان از سه بازیکن لژیونر به عنوان غایب در آن نام برد.

سرمربی تیم ملی که در اقدامی نوین برای دعوت بازیکنانش به اردوی تیم ملی از پیامک سود برده بود، از نام سه لژیونر قابل اشاره در لیست خود عبور کرد. در میان این اسامی عجیب ترین جامانده امید نورافکناست. نورافکن  بازیکنی که تا اردوی پایانی در ترکیه جزو نفرات کارلوس کی روش محسوب می‌شد و حتی فرصت های مناسبی برای حضور در ترکیب به دست می‌آورد نورافکن  اما بعد از اینکه در با تغییر فضای فوتبال و حضور در لیگ بلژیک و تیم شارلوا همراه شد از لیست جدید تیم ملی دور مانده است.

دیگر لژیونر جامانده از لیست کارلوس کی روش استیون بیت آشور است. بازیکنی که در فاصله کمتر از سه هفته پیش از جام جهانی و بعد از گذشت ۴ سال از جام جهانی برزیل بار دیگر ناگهان نامش در لیست کارلوس کی روش قرار گرفت. هرچند این حضور به ۴۸ ساعت بیشتر نیانجامید و مدافع راست دورگه فوتبال ایران که اکنون در لیگ آمریکا و لس آنجلس اف سی حضور دارد، جایی در این لیست به دست نیاورده است.

فرشاد احمدزاده، هافبک سابق پرسپولیس و کنونی اسلاسک وروسلاو لهستان نیز جایی در لیست کارلوس کی روش به دست نیاورده است. هافبک شماره ۱۰ سابق پرسپولیس که در فصل گذشته نیز عملکرد موفقی در جمع شاگردان برانکو از خود به جا گذاشته بود، در این فصل راهی لیگ لهستان شد تا شاید او نیز با برچسب لژیونر شدن بتواند در چشم کارلوس کی روش قرار گیرد و شانس حضور در تیم ملی را به دست بیاورد. این هافبک تکنیکی در این هفته‌ها نمایش موفقی نیز در ترکیب تیم اسلاسک وروسلاو از خود به جا گذاشت اما به نظر می‌رسد همچنان با ایده‌آل‌های مدنظر سرمربی تیم ملی فاصله زیادی داشته باشد.