گروه : آمریکا و اروپا » بین الملل
ساعت : ۱۶:۵۵
شناسه : 262154
تاریخ : ۱۲ شهریور ۱۳۹۷
جنجال بر سر فرزند نامشروع ترامپ +عکس جنجال بر سر فرزند نامشروع ترامپ +عکس

رسانه های آمریکا مجددا پیگیر فرزند نامشروع رئیس جمهور ایالات متحده شده‌اند.

به نقل از اسپوتنیک، مارک هلد، وکیل دینو ساژودین، دربان سابق برج ترامپ، گفت که موکلش پس از چندین بار گفت وگو با شرکت امریکن میدیا، شرکت مادر نشنال انکوایرر، مفاد قرارداد امضا شده با این شرکت را منتشر کرد.

 

به گزارش سی ان ان، طبق قرارداد امضا شده با این شرکت، ساژودین از هرگونه صحبت درباره ارتباط نامشروع ترامپ با سرایدار سابق خود و فرزند حاصل ازاین ارتباط منع شده است.

 

شبکه خبری سی ان ان که قبلا نیز به این موضوع پرداخته بود، به نسخه ای از توافق بین ساژودین و شرکت امریکن میدیا، تحت مالکیت دیوید پیکردست یافته است.

 

این قرارداد به جزییات صحبت های ساژودین اشاره نمی کند و صرفا به ذکر این نکته بسنده می کند که منبع باید اطلاعاتی را درباره فرزند نامشروع ترامپ در اختیار شرکت امریکن مدیا قرار دهد.

 

گفتنی است، دینو ساژودین در ماه آوریل در گفت وگو با شبکه سی ان ان، از رابطه نامشروع ترامپ با سرایدار سابقش و فرزندی خبر داد که حاصل این رابطه بود. گفته می شود، نشنال اینکوایرر و ساژودین در نوامبر ۲۰۱۵، در بحبوحه مبارزات انتخاباتی ترامپ، قرارداد امضا کردند.

 

علاوه بر رابطه جنسی ترامپ با سرایدار سابقش، او متهم است که با چند زن بازیگر فیلم های مستهجن رابطه داشته و در جریان تبلیغات انتخاباتی از پول کمک های جمع آوری شده برای تبلیغات انتخاباتی، به این زنان حق السکوت داده است.

 

ابتدا ترامپ بطور کلی منکر رابطه با این زنان بود اما اخیرا با قبول ضمنی آن مدعی است پول آنها را از جیب شخصی داده و نه کمک های انتخاباتی.