گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۱۲:۱۲
شناسه : 262240
تاریخ : ۱۳ شهریور ۱۳۹۷
ژاوی: تیم‌های ایرانی واقعاً قدرتمند هستند/ از تجربه بازی در ورزشگاه آزادی لذت بردم

هافبک اسپانیایی السد از تجربه بازی در ورزشگاه آزادی که به گفته او جوی فوق‌العاده داشته، لذت برده است.

هافبک ۳۸ ساله السد در ادامه تصریح کرد: حداقل ما کارمان را در تهران به خوبی انجام دادیم. ما عملکرد خیلی خوبی را از خود ارائه دادیم و به نظرم عملکرد بهتری نسبت به استقلال به خصوص در نیمه دوم ارائه کردیم. همچنین در نیمه اول حداقل می‌توانستیم یک گل به ثمر برسانیم.

وی همچنین در خصوص جو موجود در ورزشگاه آزادی یادآور شد: جو فوق‌العاده‌ای در ورزشگاه حاکم بود و باید بگویم یکی از بهترین جوهایی بود که تا کنون در دوران حرفه‌ای‌ام دیده بودم. تمامی تماشاگران فوق‌العاده بودند. ورزشگاه آزادی مکان فوق‌العاده‌ای برای بازی کردن است. واقعاً از تجربه بازی در این ورزشگاه لذت بردم، این چیزی بود که واقعاً دوست داشتیم.

ستاره پیشین بارسلونا اکنون به دنبال تجربه قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا با این تیم قطری است، تیمی که با پیروزی در بازی رفت مقابل استقلال در آستانه صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیاست. قهرمان ۱۳ دوره لیگ قطر از سال ۲۰۱۱ به بعد هرگز به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا نرسیده است، سالی که قهرمان  آسیا شد.

ژاوی در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: می‌دانیم که تیم خیلی خوبی داریم. این فصل ما بازیکنان خوبی جذب کرده‌ایم از جمله گابی، جونگ وو یونگ و چند بازیکن قطری. به نظرم ما توانایی رقابت با دیگر تیم‌های آسیایی برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را داریم.

اگر ژاوی با السد در این رقابت‌ها به قهرمانی برسد، تبدیل به اولین بازیکنی خواهد شد که قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه می‌کند.

هافبک السد اما نسبت به صعود این تیم به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا خوشبین است. وی گفت: با توجه به نتیجه‌ای که در تهران گرفتیم، فکر می‌کنم ما بخت اول صعود هستیم، اما همانطور که در ابتدای صحبت‌هایم گفتم، کسی نمی‌تواند حدس بزند که در فوتبال چه اتفاقی خواهد افتاد.

وی تصریح کرد: استقلال هم تیمی خوبی دارد و آنها قطعاً برای رقابت به اینجا خواهند آمد چون تیم‌های ایرانی واقعاً قدرتمند هستند، اما به نظرم ما اعتماد به نفس بالایی داریم. ما به خصوص این فصل خیلی پیشرفت داشته‌ایم. واقعاً پیش‌فصل خوبی داشتیم و با رویاهای بزرگ پا به این رقابت‌ها گذاشتیم.

هافبک پیشین تیم ملی فوتبال اسپانیا با گفتن این جمله که «ما کارمان را به خوبی در تهران انجام دادیم و گام رو به جلوی بلندی برداشتیم، اما هنوز یک بازی دیگر در پیش داریم.»، به صحبت‌های خود پایان داد.