گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۲۱:۵۷
شناسه : 262301
تاریخ : ۱۳ شهریور ۱۳۹۷
آخرین ساعات نقل و انتقالات ایران؛ آیا باز هم سورپرایزی در کار خواهد بود؟!

آخرین ساعات نقل و انتقالات ایران؛ آیا باز هم سورپرایزی در کار خواهد بود؟!

نقل و انتقالات ایران

 تا ساعات ۲۴ امشب سه شنبه ۱۳ شهریور باشگاه ها فرصت خواهند داشت که تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی خرید های خود را صورت بدهند.

تا ساعت ۲۴ و پایان فصل نقل و انتقلاتی تابستانی ۹۷/۹۷ لیگ برتر لحظه به لحظه آپدیت خواهد شد

 

– ۲۱:۰۰

* در فاصله ۳ ساعت مانده تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی هیچ خبری از فعالیت باشگاه ها به گوش نمی رسد!

– ۲۰:۱۴

* گفته می شود تیم مذاکره کننده تراکتورسازی در حال انجام دادن مذاکره های نهایی با رامین رضائیان برای جلب رضایت او است و آخرین بمب نقل و انتقالاتی تی تی ها رضائیان خواهد بود.

رامین رضائیان
رامین رضائیان

 

– ۱۹:۵۷

* یکی از اصلی ترین دغدغه های سرخپوشان باشگاه مهدی شریفی تا پایان مدت زمان محرومیت نقل و انتقالاتی شان است، چرا که آنها در اقدامی عجیب با حضور شریفی در سپید رود رشت در آخرین لحظات به صورت  قرضی مخالفت کردند!

مهدی شریفی
مهدی شریفی

 

 

– ۱۹:۴۱

پرسپولیس تهران با وجود محرومیت توانست بازیکنانی چون: مهدی شیری، مهدی شریفی، سعید کریمی، مهدی ترابی، سروش رفیعی را جذب کند تا پس از پشت سر گذاشتن محرومیتش در زمستان آنها را به تیم خود اضافه نماید؛ همچنین سرخ ها بازیکنان ارزشمندی چون  محسن مسلمان،  صادق محرمی،  فرشاد احمدزاده، وحید امیری را از دست دادند.

 

بازیکنان پرسپولیس
بازیکنان پرسپولیس

 

 

– ۱۹:۳۵

استقلال تهران بازیکنان بسیاری را در فصل نقل و انتقالات از دست داد، مهره های کلیدی و کارسازی چون: مامه بابا تیام، امید نور افکن، امید ابراهیمی، مجید حسینی، سرور جپاروف از جمع آبی ها جدا شدند تا در ازای آنها بازیکنانی جوان چون: الهیار صیادمنش، مرتضی آقاخان،  فرشاد محمدی مهر، محمد دانشگر، میثم تیموری، علی کریمی، نیومایر، مرتضی تبریزی، الحاجی گرو، حمام طارق به اردوی استقلال اضافه شوند.

 

بازیکنان استقلال
بازیکنان استقلال

 

 

– ۱۹:۲۱

سپاهان اصفهان نیز بازیکنان پرشماری از جمله: سجاد شهباززاده،  سید پیام نیازمند،  محمد ایران‌پوریان، کی‌روش استنلی سوارز، شهاب عادلی، خالد شفیعی، مهدی کیانی،محمد کریمی، بختیار رحمانی، ولادیمرکومان را به خدمت گرفت و به نظر می رسد پرونده این تیم در تابستان جاری در بازار نقل و انتقالات به پایان رسیده باشد.

 

بازیکنان سپاهان
بازیکنان سپاهان

 

 

– ۱۹:۱۴

تراکتورسازی را باید موفق ترین باشگاه در زمینه نقل و انتقالات دانست، خرید محسن فروزان، علی نقی زاده، محمد طیبی، علی عبدالله زاده،محمد اهل شاخه، یوسف سیدی، هری فوریستر، آنتونیو استوکس، یوکیتا سوگیتا، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، لی اروین، احسان حاج صفی، ایمان سلیمی تیمی قدرتمند را برای تی تی ها در فصل جاری ساخته است؛ آنها هنوز هم در تلاش هستند تا در خط دفاعی خود را تقویت کنند!

 

بازیکنان تراکتورسازی
بازیکنان تراکتورسازی

 

 

– ۱۹:۰۰

* تنها ۵ ساعت تا پایان بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی لیگ برتر ایران باقی مانده است و باشگاه ها تا آخرین لحظات در تلاش برای جذب بازیکنان مد نظر خود هستند، چرا که راس ساعت ۲۴ بامداد رسما فرصت نقل و انتقالات برای لیگ برتری ها پایان خواهد یافت.

 

ورزش ۱۱ –  فصل نقل و انتقالات تابستانی ۱۳۹۷/۹۸ ایران بی حاشیه نبود و سورپرایز های بزرگی را در خود جای داد تا از آن فصلی تحت عنوان تجهیز سازی مدعیان نامبرده شود، چرا که باشگاه هایی چون سپاهان و تراکتورسازی خود را به شکلی غیر قابل توصیف تا دندان مسلح کردند.