گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۱۷:۱۸
شناسه : 262384
تاریخ : ۱۴ شهریور ۱۳۹۷
دسیسه ای دیگر برای جباری؛ او را قربانی بحران استقلال می کنند!

به نظر می رسید روش استفاده از ابزارهای محبوب هواداران در راستای آرام کردن سکو های نا آرام دیگر منسوخ شده باشد، اما هنوز هم باشگاه های پر هوادار پایتخت این مسیر را طی می کنند!

مجتبی جباری

مجتبی جباری

اختصاصی | مجتبی جباری با نظر مستقیم مدیریت باشگاه استقلال قرار است جایگزین فرهاد مجیدی در اردوی آبی ها شود تا در کنار وینفرید شفر فعالیت کند.

  باشگاه استقلال تهران این روزها به جای آنکه نقص فنی خود را برطرف کند روی به مسائلی خارج از گود آورده است تا بتواند منتقدین و البته هواداران خشمگین از عدم نتیجه گیری های پی در پی و سریالی اش را آرام کند، راه و روشی که سال ها پیش و در اواسط دهه ۸۰ کاربرد بسیاری را در لیگ برتر داشت!

 

به نظر می رسید روش استفاده از ابزارهای محبوب هواداران در راستای آرام کردن سکو های نا آرام دیگر منسوخ شده باشد، اما هنوز هم باشگاه های پر هوادار پایتخت این مسیر را طی می کنند! همانند کاری که امروز مدیریت استقلال صورت می دهد تا با حضور مجتبی جباری برای خود اعتبار و فرصت بیشتر بخرد!

 

مجتبی جباری
مجتبی جباری

 

مجتبی جباری چه تجربه مفیدی دارد که بتواند در کنار شفر به کادر فنی آبی ها کمک کند؟! او مگر همان بازیکنی نیست که به بدترین و ناجوانمردانه ترین شکل ممکن از تیم استقلال کنار گذاشته شد؟! او در مستطیل سبز از نگاه مدیریت کارآمد نبود، بر چه مبنا و اصولی امروز او در کادر فنی می تواند سودآور باشد جز اینکه از محبوبیت او سوءاستفاده شود؟!

 

مدیران استقلال اینگونه مطرح کرده اند که شفر با حضور فرهاد مجیدی که به تازگی گواهینامه مربیگری سطح بالای خود را دریافت کرده است، مخالفت به عمل آورده و نظرش بر روی حضور جباری در کادر فنی است! این هم شایعه و دروغی بسیار واضحی دیگر از سوی باشگاه سردرگم و نگران استقلال است که می خواهد به هر ترتیب خود را از این مخمصه نجات دهد! چرا که مجیدی هرگز حاضر نشده و نخواهد شد که به عنوان دستیار در کنار مربیان فعالیت کند!

 

مجتبی جباری
مجتبی جباری

 

باشگاه استقلال با استفاده از این روش به دنبال آن است که مجتبی جباری را عملا قربانی بحران های امروزی خود کند، اتفاقی که فرهاد مجیدی با تیزهوشی خود سریعا متوجه آن شد و دست رد بر سینه دسیسه چین های استقلال زد، جباری قطعا به یاد دارد که با او به چه ترتیب رفتار کردند و چگونه آبرویش را به حراج گذاشتند، آیا او باز هم با طناب پوسیده مدیریت در چاه خواهد افتاد؟