گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۱۷:۴۹
شناسه : 262391
تاریخ : ۱۴ شهریور ۱۳۹۷
ماشین‌سازی نباید فراموش شود/ امیدوارم نتایج خوبی با مهاجری بگیریم

مدافع تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: تراکتورسازی تیم اول شهر تبریز است، ولی ماشین‌سازی هم به عنوان یک تیم ریشه‌دار و قدیمی نباید فراموش شود.

زاهدی: ماشین‌سازی نباید فراموش شود/ امیدوارم نتایج خوبی با مهاجری بگیریم

مسیح زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد شرایط ماشین‌سازی و عملکرد این تیم در شش هفته سپری شده از لیگ برتر گفت: ما فقط چهار امتیاز گرفتیم که این چندان خوب نیست و حالا باید به فکر جبران باشیم. باشگاه هم تغییراتی را در کادر فنی ایجاد کرد که امیدوارم با‌ آمدن آقای مهاجری بهتر از قبل کار کنیم. ایشان سابقه کار کردن با فیروز کریمی را دارد و امیدوارم با این مربی بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

مدافع تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در خصوص اینکه آیا تیمش می‌تواند از انتهای جدول فاصله بگیرد، تأکید کرد: ما تا الان نتایج خوبی نگرفتیم و این در حالی است که هر چقدر بازی‌ها جلوتر برود کارمان سخت‌تر خواهد شد. ما تیم خوبی داریم و چند بازیکن جدید هم قرار است به تیم اضافه شوند. امیدوارم که در ادامه نتایج خوبی بگیریم و از انتهای جدول جدا شویم.

وی در واکنش به اینکه برخی معتقدند در تبریز همه نگاه‌ها فقط معطوف به تراکتورسازی است، اظهار داشت: تراکتورسازی تیمی بزرگ و تیم اول شهر تبریز است که نتیجه گرفتن این تیم باعث خوشحالی مردم تبریز می‌شود. ماشین‌سازی هم تیمی قدیمی و ریشه‌دار است که نباید فراموش شود. ما نیاز به حمایت مسئولان و فوتبالدوستان تبریزی داریم.