گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » دفاعی و امنیتی » سیاسی » ویژه
ساعت : ۱۷:۵۲
شناسه : 262393
تاریخ : ۱۴ شهریور ۱۳۹۷
توانمندسازی نسل جوان نیروهای مسلح متضمن پیشرفت کشور است توانمندسازی نسل جوان نیروهای مسلح متضمن پیشرفت کشور است

رئیس ستادکل نیروهای مسلح فرارسیـدن ۲۵ ذی الحجه “روز خانواده و تکریـم بازنشستگان” را به آحاد خانواده‌ها و بازنشستگان نیروهای مسلح تبریک و تهنیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

فرارسیـدن ۲۵ ذی الحجه “روز خانواده و تکریـم بازنشستگان” را به آحاد خانواده‌ها و بازنشستگان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که آیات عزت و عظمت ملت در تاریخ این سرزمین به شمار می روند را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

“خانواده” سنگ بنای جامعه اسلامی و کانون رشد و تعالی نیروهای مسلح و مدافع انقلاب و بالندگی و استحکام پایه‌های اقتدار دفاعی و اعتلای معنوی کشور و نظام و “بازنشستگان” آینه‌ی مجاهدت های تاریخ ساز و تجسم آینده شاغلین هستند.

بی تردید اهتمام به جایگاه خانواده و تقویت آن براساس آموزه‌های دینی و قرآنی و رویکرد جدی‌تر به مقوله تکریم بازنشستگان و هوشمندی در بهره‌گیری هدفمند و قانونمند از توان، تجربه و ظرفیت‌های آنان به ویژه در عرصه توانمندسازی نسل جوان نیروهای مسلح، مقوله‌ای مهم و اساسی است که اهتمام درخور نسبت به آن می‌تواند متضمن پیشرفت کشور به سمت اهداف و آرمان‌های متعالی و فراگیری روح نشاط و انگیزه خدمت و تلاش و نیز ارتقای سرمایه اجتماعی برپایه رضایت و خدمت و احترام و مودت در ایران اسلامی گردد.

با گرامیداشت این روز خجسته، موفقیت و سربلندی یکایک خانواده‌ها و بازنشستگان معزز نیروهای مسلح در ایفای نقش‌های بـزرگ و سرنوشت سـاز برای جامعه اسلامی و پاسـداشت خون‌های پاک و مطهر شهیدان گرانقدر و روشن نگه داشتن مشعل اندیشه‌ها و وصایای جاودان امام خمینی (ره) تحت عنایات حضـرت ولی عصر(عج) و منویـات و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) را از درگاه خدای سبحان مسئلت می‌نمایم.

سرلشکر پاسدار محمد باقـری

رییس ستاد کل نیروهای مسلح