گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۱۸:۱۵
شناسه : 262399
تاریخ : ۱۴ شهریور ۱۳۹۷
افشاگری مهاجم آبی پوشان از عامل اصلی افتش در فصل گذشته

من در این سیستم خیلی راحتم. سبک بازی کاملا مناسب من است. فصل گذشته سبک بازی شبیه به من نبود و به همین خاطر دچار مشکل شدم.

آلوارو موراتا، مهاجم چلسی معتقد است که آنتونیو کونته، عامل روزهای سخت و تلخ او در فصل گذشته بود.

موراتا فصل گذشته از رئال مادرید به چلسی پیوست و در ابتدای حضورش در این تیم، در ۶ بازی ۶ گل به ثمر رساند ولی این روند به سرعت دچار افت شد و او نتوانست به گلزنی ادامه دهد. مشکل مصدومیت از ناحیه کمر باعث شد تا او تا پایان فصل تنها ۵ گل دیگر بزند ولی او تحت هدایت ساری، شروع خوبی در فصل جدید داشته است. حال موراتا علت ناکامی هایش در فصل گذشته را کونته دانست.

موراتا در پاسخ به سوال درباره اینکه آیا در سیستم ساری احساس راحتی می‌کند گفت:

” بله، بله، بله. من در این سیستم خیلی راحتم. سبک بازی کاملا مناسب من است. فصل گذشته سبک بازی شبیه به من نبود و به همین خاطر دچار مشکل شدم.

چلسی برای جذب من تلاش زیادی کرد و من هنوز پاسخ این تلاش را نداده ام. باید دو برابر پاسخ دهم. بازیکنی که چلسی برایش هزینه می‌کند، نباید کمتر از ۱۵ گل در یک فصل بزند. مردم فکر می‌کنند ما مثل ماشین هستیم. اگر ۳ ماه بازی نمی‌کردم، آماده برمی‌گشتم ولی من حرفه ای گری کردم و تمام تلاشم را انجام دادم. اگر به گذشته برگردم، شاید ۲ ماه استراحت کنم. واقعا درد داشتم. با پرواز شخصی به آلمان رفتم تا وضعیتم را مشخص کنند. مردم در اینستاگرام برداشت غلطی راجع به زندگی ما دارند. فکر می‌کردند من در خانه پیش همسرم هستم. شاید روزی یک کتاب راجع به روزهایی که سپری کردم بنویسم.”