گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۱۰:۳۸
شناسه : 262745
تاریخ : ۱۸ شهریور ۱۳۹۷
ستاره استقلال نیمکت‌نشین خواهد شد+ تصویر

البته این به معنای پایان کار گرو در استقلال نیست و احتمالا شفر با این تصمیم می خواهد فشار را از روی مهاجم تیمش بردارد و این بازیکن را در شرایط بهتر به ترکیب آبی ها اضافه کند.

سرمربی آلمانی استقلال تصمیم دارد فشار روانی را از روی مهاجم نیجریه اش کم کند و برای این مهم راهکاری به جز نیمکت نشینی پیدا نکرده است.
تمرین استقلال+ الحاجی گرو ستاره استقلال نیمکت‌نشین خواهد شد+عکس

افق نیوز/ وینفرد شفر، سرمربی آلمانی تیم فوتبال استقلال تهران تصمیم دارد فشار روانی را از روی مهاجم نیجریه اش کم کند و برای این مهم راهکاری به جز نیمکت نشینی پیدا نکرده است. الحاجی گرو در نقل و انتقالات تابستانی قراردادی نسبتا سنگین با استقلال امضا کرد و در شرایطی که همه انتظار داشتند او بتواند جانشین تیام در ترکیب استقلال بشود، این بازیکن در طول ۱۸۰ دقیقه بازی برابر فولاد و السد حتی یک شوت به چارچوب هم نداشت تا حالا تردیدهای جدی در مورد توانایی های او به وجود بیاید.

 

 

در این بین آنطور که به نظر می رسد شفر قصد دارد با شروع بازی از تبریزی در پست مهاجم هدف استفاده کند و احتمالا گرو تا چند هفته جایی در ترکیب آبی ها نخواهد داشت.البته این به معنای پایان کار گرو در استقلال نیست و احتمالا شفر با این تصمیم می خواهد فشار را از روی مهاجم تیمش بردارد و این بازیکن را در شرایط بهتر به ترکیب آبی ها اضافه کند.

برنا