به گزارش افق نیوز/ فراز فاطمی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به بازی برگشت استقلال و  السد در لیگ قهرمانان آسیااظهار داشت: سازمان لیگ کار خوبی کرد که بازی با نفت مسجد سلیمان را به تعویق انداخت. بازی استقلال یک بازی ملی بود و  اهمیت آن برای فوتبال کشور بالا بود. خیلی سخت بود چهار روز قبل از این بازی تیم در مسجد سلیمان با نفت بازی کند.

مهاجم سابق آبی پوشان بیان داشت: درست است که تیم ما در بازی رفت و در ورزشگاه آزادی با سه گل مغلوب السد شد، اما استقلال تیم بزرگی در سطح قاره کهن است و تاریخ نشان می دهد این تیم توان بازگشت های فوق العاده را دارد. زمانی که من خودم در این تیم بازی می‌کردم در یک بازی در همین جام باشگاه های آسیا با نتیجه ۳-۲ از الوحده عقب بودیم اما بازی را ۵ بر ۳ بردیم و این یکی از بهترین بازگشت های استقلال در آسیا بود.

وی افزود: از این اتفاقات در تاریخ استقلال زیاد دیده می شود من امیدوارم یکبار دیگر شاهد یک اتفاق بزرگ باشیم چرا که استقلال برای صعود به یک شگفتی نیاز دارد.

فاطمی گفت: در این بازی پیروزی بر السد غیر ممکن نیست، منوط به این که همه بازیکنان به اندازه  صد درصد خود توان بگذارند و شفر هم به خوبی بازی را مدیریت کند. امیدوارم شفر از دست زدن به یک بازی انتحاری پرهیز کند چون در این صورت ممکن است نتیجه دلخواه حاصل نشود. اما یک بازی منطقی می‌تواند استقلال را به خواسته‌اش در این بازی برساند. شفر بازیکنان خوب و زیادی در اختیار دارد که با کمک آنها می‌تواند در قطر از پس السد بر بیاید.