گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » دفاعی و امنیتی » سیاسی » ویژه
ساعت : ۱۱:۲۰
شناسه : 262946
تاریخ : ۲۰ شهریور ۱۳۹۷
توطئه‌افکنی‌ دشمنان ادامه یابد،نیروهای مسلح ایران ساکت نمی‌نشینند توطئه‌افکنی‌ دشمنان ادامه یابد،نیروهای مسلح ایران ساکت نمی‌نشینند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به حمله موشکی سپاه به مقر تروریست‌ها در شمال عراق، گفت: توطئه‌افکنی‌هایی ادامه پیدا کند، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ساکت نمی‌نشینند.

به گزارش افق نیوز/ سرلشکر محمد باقری در آیین دانش‌آموختگی دانشجویان انتظامی دانشگاه امین با اشاره به حمله موشکی سپاه به مقر تروریست‌ها در شمال عراق اظهار داشت: اتفاقی که در روزهای اخیر با قدرت تمام در منطقه محقق شد، اتفاق کوچکی نبود. نمایش توان موشکی بخش کوچکی از این اتفاق بزرگ بود. بخش بزرگتر این جریان، نمایش قدرت تدبیر، قدرت اطلاعاتی، قدرت طراحی و هماهنگی و قدرت فرماندهی و ارتباط و در نهایت بیانگر قدرت تمام کننده موشکی بود که چنین حادثه بزرگی را رقم زد.

وی افزود: در اینجا اعلام می‌کنیم که چنانچه چنین توطئه‌افکنی‌هایی ادامه پیدا کند، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ساکت نمی‌نشینند.

سرلشکر باقری خاطرنشان کرد: ما صبر می‌کنیم، اتمام حجت می‌کنیم، پیغام و تذکر هم می‌دهیم؛ اما اگر توطئه‌ها ادامه پیدا کند، چاره‌ای جز برخورد نیست؛ چرا که بر اساس منشور ملل متحد، این حق طبیعی هر ملت و کشوری است که در برابر دشمن از خود دفاع کند. ما صبر نمی‌کنیم که ناامنی به داخل خانه‌های مردم ما بیاید و یا به کارخانه‌ها و مراکز جمعیتی و توسعه‌ای ما راه پیدا کند. ما دارای نیروهای مسلح و نظامی فعال هستیم و با ریشه توطئه‌ها برخورد می‌کنیم.