گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۸:۲۹
شناسه : 263020
تاریخ : ۲۱ شهریور ۱۳۹۷
چراغ قرمز برانکو: برای یاغی بزرگ هر تیمی به غیر از پرسپولیس!

این مربی کروات اصلا نمی تواند با بازیکنان پرحاشیه و بی نظم ادامه دهد. او با هر بازیکنی که به مشکل بخورد دیگر به هیچ قیمتی او را نمی خواهد.

رامین رضاییان با اظهار نظر برانکو دیگر شانسی برای بازگشت به پرسپولیس ندارد و باید تیم بعدی خود را غیر از پرسپولیس انتخاب کند.

رامین رضاییان در پرسپولیس از بهترین ها بود و توانست عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهد. از یک طرف حاشیه سازی این بازیکن پرحاشیه و از طرف دیگر اختلاف او با برانکو باعث شد تا دوران این بازیکن در پرسپولیس خیلی زود به پایان رساند.

رامین رضاییان بعد از فسخ قرارداد با تیم بلژیکی امید زیادی داشت که بار دیگر بتواند پیراهن پرسپولیس را برتن کند اما سد بزرگ او برای بازگشت به سرخ پوشان برانکو است. این مربی کروات اصلا نمی تواند با بازیکنان پرحاشیه و بی نظم ادامه دهد. او با هر بازیکنی که به مشکل بخورد دیگر به هیچ قیمتی او را نمی خواهد.

هم هواداران و هم خود رامین رضاییان امیدوار بودند که برانکو این بار کوتاه بیاید و با بازگشت مدافع راست ملی پوش موافقت کند اما این مربی کروات بار دیگر نشان داد که برخلاف سخنانی که بر زبان می آورد اصلا بخشیدن را بلد نیست.سرمربی کروات پرسپولیس در واکنش به بازگشت رضاییان گفت: من دفاع راست دارم. این اظهار نظر برانکو به خوبی کورسوی رضاییان برای بازگشت به پرسپولیس را از بین برد و باید منتظر تصمیم این بازیکن برای انتخاب تیم جدیدش باشیم. او از تراکتور سازی پیشنهاد جدی و رسمی دارد و باید دید که آیا قصد بازگشت به فوتبال ایران را دارد یا نه.