گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۱۱:۲۸
شناسه : 263035
تاریخ : ۲۱ شهریور ۱۳۹۷
خبر خوش برای هواداران استقلال که نشان‌ می دهد باشگاه بی خیال پرونده سوپرجام‌نمی شود ؛ وکیل ایرانی- کانادایی ماموریتش را آغاز کرد !

پرونده سوپرجام به این راحتی مختومه اعلام نخواهد شد

پرونده سوپرجام به این راحتی مختومه اعلام نخواهد شد

افق نیوز/ در شرایطی که کمیته استیناف پرسپولیس را برنده دیدار سوپرجام معرفی کرد،استقلالی ها مدعی شدند که این حکم به هیچ وجه منصفانه نیست و آنها ماجرا را در مراجع بین المللی پیگیری خواهند کرد. روزنامه خراسان ورزشی مدعی شد :

مسئولان استقلال با توجه به مدارک و مستندات موجود امید‌ زیادی دارند تا دستور موقت دادگاه عالی ورزش صادر شود و در‌نهایت رای کمیته استیناف از سوی CAS ابطال شود. استقلالی‌ها برای رسیدن به این هدف یک وکیل ایرانی- کانادایی را مامور پیگیری پرونده سوپرجام کرده‌اند و به زودی پرونده سوپرجام وارد فاز جدیدی خواهد شد. بر اساس ادعای مسئولان استقلال با توجه به لغو بازی از سوی سازمان لیگ به هیچ عنوان نمی‌توان نتیجه را ۳- صفر به سود تیمی اعلام کرد چرا‌که لغو بازی از سوی سازمان لیگ به معنای این بوده که بازی در یک تاریخ جدید برگزار خواهد شد و فقط در صورت عدم حضور یکی از ۲ تیم در تاریخ بازی کمیته انضباطی و استیناف می‌توانستند رای به برد ۳- صفر تیمی بدهند که در روز بازی در زمین حاضر شده است این در حالی است که پرسپولیس و تیم داوری هم در زمین حضور پیدا نکرده‌اند.