گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۱۰:۲۳
شناسه : 263308
تاریخ : ۲۴ شهریور ۱۳۹۷
تهدید پرسپولیسی ها از سوی کاپیتان الدحیل!

بازیکن کلیدی تیم فوتبال الدحیل قطر از عزم خود و هم‌تیمی‌ هایش برای کسب پیروزی برابر پرسپولیس در بازی برگشت مرحله ۱/۴ نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی تهران گفت.

پرسپولیس_الدحیل قطر

بازیکن کلیدی تیم فوتبال الدحیل قطر از عزم خود و هم‌تیمی‌ هایش برای کسب پیروزی برابر پرسپولیس در بازی برگشت مرحله ۱/۴ نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی تهران گفت.

ورزش ۱۱ – کریم بوضیاف ستاره تیم الدحیل درباره جدال با پرسپولیس گفت: کار سختی پیش‌روی ماست اما هیچ‌ چیز در تهران غیرممکن نیست. تمامی بازیکنان تیم فوتبال الدحیل با احساس مسئولیت مشتاق به کسب جواز صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا هستند.

این بازیکن تیم فوتبال الدحیل قطر ادامه داد: می‌خواهیم همچنان به مسیر حرکت‌مان در لیگ قهرمانان آسیا ادامه دهیم و از شانس خود برای رسیدن به جام قهرمانی بهره ببریم. ما می‌توانیم در بازی برگشت با پرسپولیس با وجود برگزاری آن در  ورزشگاه آزادی تهران و حضور تماشاگران ایرانی به نتیجه خوبی دست پیدا کنیم.

کریم بوضیاف سپس با اشاره به شکست‌ناپذیری تیم فوتبال الدحیل قطر در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: ۹ بازی قبلی را با پیروزی به پایان رساندیم و می‌خواهیم به پیروزی دهم در تهران دست یابیم. تمامی بازیکنان مهیای رسیدن به این هدف هستد برای موفقیت در این بازی بسیار مهم تلاش خواهند کرد.

وی در پایان درباره پایان دوره مصدومیت و حضور در بازی برگشت برابر پرسپولیس گفت: از این اتفاق خیلی خوشحالم و مهیای بازی هستم. البته تصمیم نهایی درباره بازی کردن من را سرمربی باید بگیرد.

تیم فوتبال الدحیل قطر در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه یک بر صفر پرسپولیس را شکست داد. دیدار برگشت این دو تیم ساعت ۱۸:۳۰ دوشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود و تیم برنده آن به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان راه خواهد یافت.