گروه : آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار خطی » حوادث » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۱۶:۱۰
شناسه : 263360
تاریخ : ۲۴ شهریور ۱۳۹۷
تصویر پیکر مجید غلام نژاد که توسط غواص ها بیرون کشیده شد

پیکر مجید غلام نژاد مدافع سابق تیم ملی و تیم های استقلال و سایپا که هنگام شنا در رودخانه ای در منطقه سیاهو در حوالی بندرعباس غرق شده بود توسط غواصان از آب بیرون کشیده شد.

به گفته محسن مینا بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس علت فوت ناگهانی مرحوم مجید غلام نژاد (احتمالا) غرق شدگی او در رودخانه ای در منطقه سیاهو در حوالی بندرعباس است.

بنا به گفته آقای مینا مجید غلام نژاد که به همراه خانواده و برای تفرج به منطقه سیاهو رفته بود در حین شیرجه زدن به عمق رودخانه دچار مشکل شده و پیکر  او از آب بیرون نیامده است. خانواده وی سراسیمه ابتدا به هلال احمر اطلاع داده اند و سپس با حضور غواصان جسد غلام نژاد از آب بیرون کشیده می شود.

پیکر مجید غلام نژاد

بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس می گوید: مساله سکته صحت ندارد و علت فوت ایشان پس از کالبدشکافی از سوی پزشکی قانونی به اطلاع خواهد رسید. به گفته وی حادثه امروز ساعت ۹ صبح اتفاق افتاده و ساعت ۲ بعدازظهر نیز پاسگاه انتظامی منطقه مربوطه از وقوع این حادثه مطلع شده است.

مرگ‌ ناباورانه این بازیکن تیم های ملی که پس از گذراندن دوران فوتبال در بندرعباس ساکن شده و به همراه همسرش یک باشگاه ورزشی را اداره می کرد امروز جامعه فوتبال را تحت تاثیر خود قرار داد. غلام نژاد بازیکنی خوش اخلاق و ممتاز بود که یک گل ملی هم در کارنامه دارد.

گفتنی است پیکر مجید غلام‌نژاد امروز عصر با آمبولانس به شهر رشت انتقال خواهد یافت و مراسم تشییع و تدفین پیکر او حوالی ظهر فردا در روستای هندخاله از توابع شهر رشت برگزار خواهد شد.