گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۱۳:۵۰
شناسه : 263440
تاریخ : ۲۵ شهریور ۱۳۹۷
فرمان جدید سرمربی پرسپولیس برای هواداران پیش از دیدار با الدحیل

بازیکنان پرسپولیس و کادرفنی این تیم طی همین مدت به خوبی توانسته‌اند وظیفه خود در قبال تیم را به سرانجام برسانند و هیچگاه مشکلات مربوط به محرومیت آنها را از فلسفه و هدفی که داشتند دور نکرده و فردا روز هوادار است و باید دیو آنها نیز قادرند وظیفه خود را برای صعود تاریخی به نمایش بگذارند یا خیر.

سرمربی پرسپولیس همانطور که وعده داده بود با نمایشی موفق در بازی رفت امیدها را برای بازی برگشت افزایش داده است.

شرایط پرسپولیس نسبت به بازی رفت تفاوت چندانی نکرده است و اگر بدبینانه به آن نگاه کنیم محرومیت سیامک نعمتی شرایط را سخت‌تر کرده و بشار رسن نیز با مصدومیتی که گریبانش را گرفته به دغدغه‌های این تیم افزوده تا شاید از آمادگی کامل برخوردار نباشد. با این حال حضور برانکو ایوانکووویچ روی نیمکت سرخپوشان کافی است تا هواداران این تیم با امیدواری بزرگی بازی را دنبال کنند. در بازی رفت نیز با توجه به قدرتنمایی الدحیل طی هشت بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان، کمتر کسی به موفقیت پرسپولیس امیدوار بود اما برانکو پیش از حضور در دوحه با صلابت خاصی از انجام یک بازی نزدیک و حتی امیدواری برای پیروزی صحبت می‌کرد. نمایش ۹۰ دقیقه‌ای سرخپوشان نیز همان چیزی بود که برانکو نوید داده بود و آنها در بیشتر دقایق بازی فوتبالی باکیفیت‌تر از رقیب خود به اجرا گذاشتند و فرصت‌هایی نیز برای دستیابی به گل داشتند. هرچند در نهایت بازی را با یک گل واگذار کردند.

اکنون جدال در آزادی یک بازی سرنوشت ساز برای سرخپوشان محسوب می‌شود. بازیکنان تیم علیرغم تمامی مشکلات توانسته‌اند اعتماد هواداران را به خود جلب کنند و اکنون تنها انتظار حضور و حمایت از سکونشینان را دارند. طی روزهای اخیر بیشتر پیشکسوتان این تیم حمایت خود را از تیم اعلام کرده‌اند و به دنبال حضور در استادیوم آزادی برای تماشای این بازی حساس و سرنوشت ساز هستند. برانکو و تیمش اما به چیزی فراتر از حضور نیاز دارند. برانکو جان کلام را در اینباره اعلام کرده است. تیمش در طول یک سال گذشته با بزرگترین مصائبی که می‌توانست هر تیمی را دچار بحران کند همچنان در قامت مدعی ظاهر شده است. جدایی ۵ ستاره و دوری از جذب بازیکن و مشکلات مالی و خطرات ناشی از حذف احتمالی. با این حال برانکو و شاگردانش با تفکر قهرمانی و برتر بودن تا این لحظه توانسته‌اند موفقیت‌های بزرگی به نام خود کنند. از قهرمانی مجدد در لیگ برتر تا حضور در جمع هشت تیم برتر آسیا و البته مدعی قهرمانی فصل هجدهم با حضور در رده دوم و پیروزی مقابل صدرنشین.

برانکو دقایقی بعد از شکست در بازی رفت مقابل الدحیل، در نشست خبری بزرگترین تهدید را متوجه نماینده قطر کرد؛ هواداران تیمم در آزادی انتظارتان را می‌کشند و این نتیجه شکننده را جبران خواهیم کرد.

سرمربی کروات پرسپولیس در روزی که نیمکت تیمش کاملا خالی است از بازیکنان تازه نفس تیمش رونمایی کرد و آنها را به رخ حریف کشید. هواداران پرسپولیس نیز طی دو روز اخیر استقبال خوبی از خرید بلیت این بازی کرده‌اند و باقی ماندن تنها ۲۰ درصد از ظرفیت استادیوم نشان دهنده‌ی شوق آنها برای حمایت و صعود از این مرحله با عبور از الدحیل قطر است. با این حال برانکو با اعلام اینکه هیچ کس حق ندارد ناامید پا به استادیوم بگذارد، در کنار بازیکنانش از آنها تنها یک خواسته دارد و آن هم این است که از سکوت خودداری کرده و آزادی را به معنای واقعی به جهنمی علیه نماینده قطر تبدیل کنند. اینبار مسلما “حضور” هشتاد هزار نفره به تنهایی قادر نخواهد بود آنها را به هدفی که در ذهن دارند برساند و این حضور زمانی معنای واقعی پیدا خواهد کرد که همراه با “تشویق بی امان و خستگی‌ناپذیر” باشد.

بازیکنان پرسپولیس و کادرفنی این تیم طی همین مدت به خوبی توانسته‌اند وظیفه خود در قبال تیم را به سرانجام برسانند و هیچگاه مشکلات مربوط به محرومیت آنها را از فلسفه و هدفی که داشتند دور نکرده و فردا روز هوادار است و باید دیو آنها نیز قادرند وظیفه خود را برای صعود تاریخی به نمایش بگذارند یا خیر.