گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۱۴:۰۰
شناسه : 263444
تاریخ : ۲۵ شهریور ۱۳۹۷
شرایط استقلال با السد قابل مقایسه نیست/ هیچکس نمی‌داند چه می‌شود

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: باید واقع بین باشیم و قبول کنیم که بازی سختی مقابل السد در دوحه خواهیم داشت چرا که شرایط دو تیم قابل مقایسه نیست.

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: باید واقع بین باشیم و قبول کنیم که بازی سختی مقابل السد در دوحه خواهیم داشت چرا که شرایط دو تیم قابل مقایسه نیست.
اصغر حاجیلو شرایط استقلال با السد قابل مقایسه نیست/ هیچکس نمی‌داند چه می‌شود

افق نیوز/ اصغر حاجیلو در خصوص وضعیت آبی پوشان برای دیدار برابر السد گفت: در بازی رفت در تهران شکست خوردیم و بدنبال جبران و صعود به دور بعد هستیم البته باید واقع بین باشیم و قبول کنیم که تفاوت های بسیاری با السد داریم.

 

وی تاکید کرد: داشته های آنها بیشتر از ماست. بازیکنان بزرگ، سخت افزاری، شرایط بهتر و امکانات بسیار بیشتر همه از آن السد است اما اگر به این طرف قضیه هم نگاه کنیم استقلال بازیکنانی دارد که در سخت ترین شرایط، بزرگترین کارها را انجام داده‌اند و توانسته‌اند نتایجی غیر قابل انتظار بدست بیاورند.

 

سرپرست تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: آبی پوشان این روزها اشتهای زیادی برای پیروزی برابر السد دارند و می خواهند با شکست این تیم در قطر هم شگفتی ساز شده و هم به دور بعد صعود کنند.

 

حاجیلو در ادامه تصریح کرد:  فوتبال همیشه غیر قابل پیش بینی است و هیچ کس نمی داند در پایان بازی چه اتفاقی خواهد افتاد. البته شرایط دو تیم از لحاظ امکانات بسیار متفاوت است اما فوتبالیست های ایرانی همیشه تعصب خاصی دارند و نمی خواهند مقابل تیم های عربی بازنده باشند. استقلال همیشه در دیدارهای خارج از خانه بازی بهتر و روانتری از خود ارائه داده و مطمئنم در قطر هم مقابل السد چنین اتفاقی رخ خواهد داد.

 

سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص اتفاقاتی که بین او و شفر در بازی با السد رخ داد و گفته می شد که شخص دیگری قرار است به عنوان سرپرست تیم معرفی شود، گفت: چنین چیزی صحت ندارد. من هیچ مشکلی با شفر ندارم. بعد از آن اتفاقی که در آن دیدار افتاد جلسه ای بین من، فتحی و شفر برگزار شد و همه مشکلات حل شد اما متاسفانه عده ای بدنبال حاشیه سازی برای استقلال بودند و این قضیه را خیلی بزرگ جلوه دادند.

 

وی تاکید کرد: من به عنوان سرپرست و نماینده مدیرعامل در کنار زمین و بر روی نیمکت می نشینم و کارهای زیادی را باید انجام دهم. در آن لحظه هم فشار بازی و تماشاگران تاثیر زیادی بر روند این دیدار گذاشته بود و شاید همین مسئله باعث شد تا این اتفاق رخ دهد.

مهر