گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۱۷:۴۸
شناسه : 264206
تاریخ : ۰۱ مهر ۱۳۹۷
ستاره استقلالی علت اصلی به مشکل برخوردن استقلال را اعلام کرد

شاهد یک بازی بسیار بی‌روح و کسل‌کننده بودیم و اصلاً آدم رغبت نمی‌کرد این دیدار را تماشا کند. باید بگویم چند موضوع باعث شده که استقلال به مشکل بخورد. یکی از این موارد خریدهای نامناسب استقلال است. بازیکنان جدید اصلاً نتوانسته‌اند جای بازیکنان جدا شده از استقلال را پر کنند.

ستار همدانی

ستار همدانی اعتقاد دارد تا زمانی که خط هافبک تیم فوتبال استقلال اصلاح نشود، این تیم نمی‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد.

ستار همدانی درباره تساوی بدون گل تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و استقلالاظهار داشت:

شاهد یک بازی بسیار بی‌روح و کسل‌کننده بودیم و اصلاً آدم رغبت نمی‌کرد این دیدار را تماشا کند. باید بگویم چند موضوع باعث شده که استقلال به مشکل بخورد. یکی از این موارد خریدهای نامناسب استقلال است. بازیکنان جدید اصلاً نتوانسته‌اند جای بازیکنان جدا شده از استقلال را پر کنند.

ستار همدانی ادامه داد:

در این مسابقه دیدیم حذف از لیگ قهرمانان آسیا روی تیم اثر گذاشته بود و تیم ریکاوری خوبی نداشته است. چمن مصنوعی ورزشگاه وطنی قائمشهر هم مزید بر علت شد تا استقلال بد بازی کند، چون بازیکنان استقلال عادت نداشتند در این زمین بازی کنند. استقلال مشکلاتی دارد که هر چه سریع‌تر باید برطرف شود. امسال سرعت لازم در خط هافبک تیم دیده نمی‌شود. زمانی که شفر فصل گذشته به استقلال آمد، تفکراتی سرعتی داشت و تیم را به گونه‌ای طراحی کرد که در حمله سرعت داشت. این سرعت امسال در استقلال دیده نمی‌شود. قطعاً تا خط هافبک استقلال درست نشود،‌ این تیم درست‌شدنی نیست.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به مشکلات مدیریتی این باشگاه تصریح کرد:

یکی از مشکلات عمده تیم این است که در بدترین زمان، شاهد تغییرات مدیریتی در باشگاه بودیم. نه رضا افتخاری توانست کارش را تمام کند و نه امیرحسین فتحی زمان مناسبی به باشگاه آمد. این مشکلات ناشی از تصمیماتِ از بالا بود و باعث شد استقلال به شرایط بدی دچار شود. اگر افتخاری در باشگاه می‌ماند یا فتحی زودتر می‌آمد، شاید بازیکنان فصل گذشته در تیم می‌ماندند.

ستار همدانی در مورد دربی ۸۸ تهران که پنجشنبه برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد:

فکر می‌کنم اگر نقاط ضعف استقلال برطرف نشود، مشکلات تیم زیاد خواهد شد. با این وجود شفر بازیکنانی روی نیمکت دارد که اگر از آنها بهره ببرد و به این بازیکنان در زمین چیدمان درستی بدهد، سرعت تیم در خط هافبک بالا می‌رود و آنها می‌توانند در دربی به تیم کمک کنند. استقلال در نیمه اول دیدار مقابل پارس جنوبی خوب بازی نکرد، اما در نیمه دوم و با اضافه شدن طارق همام و رضا آذری، روند تیم هجومی شد.

ستار همدانی با تمجید از عملکرد هافبک هجومی تیم استقلال گفت:

درست است که آذری بازیکنی جوان و در حال رشد محسوب می‌شود، اما نورافکن هم سال گذشته همین شرایط را داشت. آذری نشان داده است که توانایی بالایی دارد و نمی‌دانم کادر فنی چرا اینقدر اصرار دارد که به جای او از بازیکنان جدید استفاده کند. به همین خاطر کارشناسان از تعویض‌ها و چیدمان تیم استقلال ایراد می‌گیرند.

«فکر می‌کنم جابر انصاری گزینه بدی برای بازی مقابل پرسپولیس به شمار نمی‌رود»، مربی پیشین تیم استقلال با بیان این جمله درباره مهاجم نیمکت‌نشین آبی‌پوشان اظهار داشت:

انصاری مورد تأیید شفر نیست و امسال هم در حال ترک تیم بود که در نهایت در استقلال ماندنی شد. خوشحال می‌شدم اگر شفر از انصاری در دیدار مقابل نساجی استفاده می‌کرد تا او آمادگی ذهنی پیدا کند.