گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۸:۰۸
شناسه : 264433
تاریخ : ۰۴ مهر ۱۳۹۷
هواداران نگران نباشند استقلال برنده شهرآورد خواهد شد!

سال‌های قبل هم این موضوع ثابت شده،‌ بعضی وقت‌ها پرسپولیس شرایط بهتری داشته اما بازی را واگذار کرده و بعضی وقت‌ها هم این موضوع برای استقلال رقم خورده است. بازیکنان انگیزه خاصی برای این بازی دارند و به نتایج مسابقات قبلی کاری ندارند.

استقلال_پرسپولیس

مجید صالح، سرمربی تیم فجرسپاسی شیراز گفت: موجودی تیم ما همین است، اما می‌توانیم در پایان فصل یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر باشیم.

ورزش ۱۱ – مجید صالح درباره شکست یک بر صفر فجرسپاسی مقابل کارون اروند خرمشهر در هفته پنجم لیگ دسته اول اظهار داشت: گرمای هوا به خصوص در نیمه اول کیفیت بازی را پایین آورده بود و اگر این امکان وجود داشت که زیر نور بازی کنیم،‌ بازی کیفیت بهتری داشت. دو روز پیش از بازی ما، تیم‌های صنعت نفت و پیکان زیر نور بازی کرده بودند و این امکان وجود داشت که بازی ما هم زیر نور برگزار شود. ما روی غافلگیری و یک ضربه کرنر بازی را واگذار کردیم و مساوی نتیجه عادلانه‌ای بود.

سرمربی فجرسپاسی در مورد اینکه تیمش از پنج بازی ابتدای فصل فقط پنج امتیاز کسب کرده است، گفت: مجبوریم با این وضعیت کار کنیم. موجودی تیم ما همین است و شرایط‌مان ایجاب می‌کند که از بازیکنان سرباز استفاده کنیم. ضمن اینکه ما قرعه سختی داشتیم و تاکنون با پنج تیم مدعی بازی کرده‌ایم.

صالح در پاسخ به این پرسش که آیا به نظرش فجرسپاسی می‌تواند مدعی صعود به لیگ برتر باشد، عنوان کرد: بله،  ۸ – ۹ تیم در این فصل شانس صعود به لیگ برتر را دارند و اگر ما هم روی چرخه پیروزی قرار بگیریم و بتوانیم عقب افتادگی‌مان را جبران کنیم، شانس صعود خواهیم داشت.

مربی سابق استقلال در مورد دربی ۸۸ و اینکه به نظرش در دیدار روز پنجشنبه استقلال و پرسپولیس چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد، یادآور شد: با تجربه‌ای که در دربی‌ها دارم، در این بازی اصلاً نمی‌شود به شرایط جدول و بازی‌های قبل نگاه کرد. دربی یک بازی خاص است، مثل اینکه یک بازی را از دل یک فصل جدا و آن را جداگانه برگزار کنید. سال‌های قبل هم این موضوع ثابت شده،‌ بعضی وقت‌ها پرسپولیس شرایط بهتری داشته اما بازی را واگذار کرده و بعضی وقت‌ها هم این موضوع برای استقلال رقم خورده است. بازیکنان انگیزه خاصی برای این بازی دارند و به نتایج مسابقات قبلی کاری ندارند.

وی افزود:‌ با این وضعیت نمی‌توانم شانس پیروزی را برای تیمی پیش‌بینی کنم، اما با توجه به اینکه در گذشته در استقلال کار کرده‌ام،‌ ضمن احترام به پرسپولیس، دوست دارم استقلال برنده دربی باشد.

سرمربی فجرسپاسی یادآور شد: پیش از بازی ما و کارون اروند حادثه تلخ تروریستی در اهواز رخ داد و همه را تحت تأثیر قرار داد، من از همین جا از طرف همه بازیکنان، باشگاه فجرسپاسی و مردم شیراز به اهوازی‌های خونگرم تسلیت می‌گویم و با آنها ابراز همدردی می‌کنم.