گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۱۰:۰۵
شناسه : 264586
تاریخ : ۰۶ مهر ۱۳۹۷
 جنارو گتوسو: میلان تیم بزرگی نیست/ نمی‌توانیم کار حریف را در جریان بازی تمام کنیم

جنارو گتوسو معتقد است مشکل اصلی تیمش این است که نمی‌تواند با توجه به موقعیت‌هایی که در جریان بازی نصیب شاگردانش می‌شود، کار حریف را تمام کنند.

فوتبال جهان| جنارو گتوسو: میلان تیم بزرگی نیست/ نمی‌توانیم کار حریف را در جریان بازی تمام کنیم

به گزارش افق نیوز/ جنارو گتوسو که شاگردانش شب گذشته (پنجشنبه) در آخرین بازی هفته ششم سری A ایتالیا در خانه امپولی به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک بر یک دست نیافتند، پس از این بازی به شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: ما موقعیت‌های زیادی در هر دو نیمه روی دروازه امپولی خلق کردیم، سپس اشتباه سهوی مرتکب شدیم و تاوانش را هم دادیم.

میلان که از پنج بازی اول خود – یک بازی عقب‌افتاده دارد – تنها ۶ امتیاز کسب کرده، تا کنون موفق نشده‌ دروازه خود را بسته نگه دارد و در بازی‌هایی که از حریف خود پیش بوده‌، در پایان مجموعاً ۷ امتیاز از دست داده است. مردان گتوسو در حال حاضر با یک بازی کمتر با ۶ امتیاز در رده چهاردهم جدول هستند و با یوونتوس صدرنشین ۱۸ امتیاز اختلاف دارند.

گتوسو در ادامه تأکید کرد: بار دیگر اینجا هستیم تا در مورد یک بدشانسی دیگری در کسب نتیجه صحبت کنیم، اما باید به آینده نگاه کنیم و روی ضربات آخرمان کار کنیم. وقتی شما به طور سیستماتیک مرتکب اشتباهات سهوی زیادی می‌شوید، اعتماد به نفس تیم کمی دچار افت می‌شود و نمی‌شود این را  منکر شد. به هر حال باید تمرکزمان را بیشتر کنیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: ما تیم بزرگی نیستیم و موثر کار نمی‌کنیم. باید پیشرفت کنیم، اشتباهات‌مان را به حداقل برسانیم و سخت کار کنیم. اگر به همین شکل بازی کنیم، دیر یا زود نتایج هم خواهند آمد.

سرمربی روسونری تصریح کرد: مشکلی که ما داریم این است که نمی‌توانیم کار حریف را در جریان بازی تمام کنیم، چون ما عالی بازی می‌کنیم، حتی بدون بازیکن مهمی همچون گونسالو ایگواین. امیدواریم ایگواین به بازی یکشنبه مقابل ساسولو برسد. مصدومیت او جدی به نظر نمی‌رسد، اما وضعیت او را جمعه مورد بررسی قرار خواهیم داد.

گتوسو در ادامه افزود: اگر از رومانیولی حرف بزنم، باید درباره اشتباهات بقیه بازیکنان هم صحبت کنم.  کالدارا مصدوم است و به زودی فرصت بازی پیدا خواهد کرد. تیمی عالی نیستیم، با این حال  تلاش می کنیم خوب باشیم.  خونسردی کمک حال ما خواهد بود. پنالتی ناامیدمان کرد.  سعی داشتیم  بازی را کنترل کنیم و چندان به پرس روی نیاوریم.