گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » کشتی وزنه برداری » ورزشی
ساعت : ۱۳:۲۰
شناسه : 264615
تاریخ : ۰۶ مهر ۱۳۹۷
حرف از تعویض مربی، شوک منفی برای کشتی است/ عبدولی در انتخابی فردا روی تشک می‌رود

افق نیوز/ عضو شورای فنی کشتی فرنگی گفت: سعید عبدولی به اردوی تیم ملی آمده و فردا (شنبه) در مسابقه انتخابی درون اردویی وزن ۸۲ کیلوگرم حاضر خواهد بود.

دلیریان: حرف از تعویض مربی، شوک منفی برای کشتی است/ عبدولی در انتخابی فردا روی تشک می‌رود

محمد دلیریان با تاکید بر اینکه سعید عبدولی فردا (شنبه) در مسابقه انتخابی درون اردویی وزن ۸۲ کیلوگرم حاضر خواهد شد، اظهار داشت: برخلاف اخباری که منتشر شد، عبدولی کشتی می‌گیرد. او به اردوی تیم ملی آمده و در این مسابقه درون اردویی حاضر خواهد شد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود شاید تیم‌های ملی بزرگسالان با تیم ناقص به مسابقات جهانی اعزام شوند، تصریح کرد: این صحبت‌ها به گرانی ارز مربوط می‌شود و با این شرایط باید فکری اساسی برای اعزام‌ها کرد اما چیزی که هست، مسابقات جهانی کنسل کردن ندارد، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک باید به کشتی کمک کنند. درست است که فدراسیون اسپانسر دارد و تا امروز هم کلی از کارها با کمک حامی مالی انجام شده، اما در این وضعیت حتما به حمایت و کمک مسئولان احتیاج داریم. سال‌هاست که تیم‌های ما بدون مشکل به مسابقات جهانی می‌روند، کشتی آزاد که همیشه با ترکیب کامل به رقابت‌ها رفته، کشتی فرنگی هم چند سالی است که به جمع مدعیان جهانی پیوسته و واقعا نمی‌شود چند نفر را از اعزام به مسابقات جهانی دور کرد.

عضو شورای فنی کشتی فرنگی با اشاره به این موضوع که در کشتی نمی‌شود پیش بینی کرد چه کسانی حتما روی سکو می‌روند، ادامه داد: با توجه به اینکه مسائل مختلفی در کسب نتیجه موثر است، واقعا نمی‌شود با این حرف که در چند وزن حتما نتیجه می‌گیریم یا نمی‌گیریم، تیم ناقص به جهانی ببریم. کشتی واقعا غیرقابل پیش‌بینی است و حرف‌هایی که ما می‌زنیم براساس عملکرد کشتی‌گیر در اردو و مسابقات اخیرش و همچنین حریفانی که پیش‌رو دارد، هست، اما قرعه و مسائل انگیزشی هم در کسب نتیجه در مسابقات جهانی خیلی اهمیت دارد و بی‌انصافی است بخواهیم یک عده را از حضور در مسابقات جهانی محروم کنیم.

دلیریان تاکید کرد: وضعیت فنی کشتی فرنگی بد نیست ولی شرایط روانی حاکم بر اردوها اصلا مناسب نیست، اینکه هر روز گفته می‌شود تیم می‌رود یا نمی‌رود، یا یک روز صحبت از تعویض مربی در میان است، اینها همه شوک برای کشتی هستند، همگی هم شوک منفی هستند، نه مثبت.