گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۱۳:۲۵
شناسه : 264619
تاریخ : ۰۶ مهر ۱۳۹۷
تماشاگران از استقلال و پرسپولیس مایوس شدند

پیشکسوت پرسپولیس درباره دربی هشتاد و هشتم گفت: متاسفانه شاهد یک فوتبال بی برنامه، بدون کیفیت و از لحاظ فنی بسیار ضعیف بودیم.

تماشاگران از استقلال و پرسپولیس مایوس شدند

پیشکسوت پرسپولیس درباره دربی هشتاد و هشتم گفت: متاسفانه شاهد یک فوتبال بی برنامه، بدون کیفیت و از لحاظ فنی بسیار ضعیف بودیم.

افق نیوز/ محمود کلهر در خصوص دربی هشتاد و هشتم گفت: متاسفانه نمی شود راجع به این بازی صحبت کرد. شاهد دیداری بودیم که از لحاظ فنی بسیار ضعیف بود. هر دو تیم یک فوتبال بی برنامه و بی کیفیت را به نمایش گذاشتند و شنیدم حتی خیلی ها نیمه دوم را تماشا نکردند.

وی ادامه داد: دو تیم از استرس بالایی برخوردار بودند و نقش مربیان هم در این استرس بی تاثیر نبود. ۲۲ بازیکن نتوانستند چهار پاس سالم به یکدیگر بدهند و بی کیفیت  ترین دربی را از خود به نمایش گذاشتند.

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد: هیچکس انتظار چنین بازی ضعیفی از دو تیم نداشت البته خیلی ها می گفتند این دیدار مساوی می شود اما انتظار می رفت حتی اگر قرار است بازی به تساوی بینجامد حداقل نمایش قابل قبولی از خود نشان می دادند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا دیدار برابر السد تاثیر منفی در روند کاری پرسپولیس گذاشته بود یا خیر گفت: متاسفانه این موضوع کاملا در این دیدار صدق می کرد. پرسپولیس نمی خواست مقابل استقلال بازنده باشد زیرا شرایط تیمی اش برابر السد دچار مشکل می شد. البته نقطه تاریک این دیدار مصدومیت حسین ماهینی بود که حالا با نبود او شرایط برای پرسپولیس مقابل السد سخت تر شده است.

کلهر در ادامه گفت: از استقلال بعید بود که چنین دیداری انجام دهد. آنها انتهای جدول هستند و اگر می خواستند موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشند باید تلاش می کردند تا این دیدار را با موفقیت به پایان برسانند اما انگار هر دو تیم راضی به این نتیجه بودند و در پایان دیدیم چهره ناراحتی نداشتند.

وی در ادامه گفت: قرمزپوشان روز سه شنبه بازی سختی مقابل السد دارند حالا به جز ماهینی، کامیابی نیا، محمد انصاری را هم نخواهند داشت ولی اعتقاد دارم بازیکنان جوان و خوبی در اختیار برانکو است که می تواند از آنها به بهترین نحو استفاده کند.

کلهر در ادامه گفت: استقلال هم یک نقطه مثبت در این دیدار داشت و آن هم استفاده از چند بازیکن جوان بود. شیوه ای که می تواند آینده استقلال را تضمین کند.

وی در پاسخ به این سوال که فکر می کردید بازی با این نتیجه به پایان برسد گفت: انتظار مساوی را داشتیم ولی نه با چنین بازی. متاسفانه هواداران استقلال و پرسپولیس از تیم هایشان مایوس شدند و بعید می دانم دیگر خیلی رغبتی به حضور در ورزشگاه داشته باشند. این روزها مردم ما به فوتبال علاقه زیادی دارند و به نوعی خودشان کارشناسند و دیروز هم دیدید در پایان بازی همه نسبت به عملکرد دو تیم معترض بودند.