گروه : آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار خطی » شهری و رفاهی
ساعت : ۹:۵۵
شناسه : 265044
تاریخ : ۱۰ مهر ۱۳۹۷
معرفی ۳۸۰ اثر ایرانی در ۵۲ قرار ملاقات با ناشران خارجی نمایشگاه فرانکفورت

رئیس آژانس ادبی پل از معرفی ۳۸۰ عنوان کتاب ایرانی در ۵۲ قرار ملاقات با ناشران خارجی در حاشیه نمایشگاه کتاب فرانکفورت خبر داد.

وی ادامه داد: این آثار که تعداد آنها به بیش از ۳۸۰ عنوان می‌رسد، در قالب چهار کاتالوگ جداگانه، کاتالوگ آثار ایرانی در موضوع کودک و نوجوان شامل ۲۰۰ عنوان، کاتالوگ آثار ایرانی ویژه موضوع ادبیات داستانی شامل ۷۰ عنوان،کاتالوگ آثار ایرانی ویژه موضوع ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شامل ۴۰ عنوان و کاتالوگ آثار ایرانی با موضوع ادبیات غیرداستانی با معرفی ۶۰ عنوان به زبان انگلیسی و مطابق با استانداردهای جهانی در معرض اطلاع و توجه ناشران و آژانس‌های ادبی خارجی شرکت‌کننده در نمایشگاه فرانکفورت قرار خواهند گرفت.

جعفری‌اقدم تصریح کرد: آژانس ادبی پل برای داشتن حضوری مفید در نمایشگاه امسال با ۵۲ ناشر و آژانس ادبی از کشورهایی همچون آلمان، امریکا، انگلستان، فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، چین، صربستان، چک‌اسلواکی، قزاقستان، ترکیه، لبنان، روسیه، ژاپن، کره جنوبی، هند، اتریش، سوئد، بلژیک و مصر قرار ملاقات و مذاکره خواهد داشت.

وی گفت: برای بهره‌برداری بیشتر از این ملاقات و مذاکرات کاتالوگ‌های تهیه‌شده برای معرفی آثار ایرانی به طرف‌های خارجی ملاقات ارسال‌شده و در خصوص دستور جلسات هماهنگی‌های لازم انجام‌شده است.