گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۱۵:۵۳
شناسه : 265290
تاریخ : ۱۲ مهر ۱۳۹۷
کارشناس فوتبال قطر دلیل برد پرسپولیس مقابل السد را فاش کرد!

پرسپولیس در قطر موفق به شکست دادن السد شد کارشناس فوتبال قطر به این برد شیرین پرسپولیس در دوحه واکنش نشان داد و علل آن را معرفی کرد.

Image result for ‫پرسپولیس‬‎
پرسپولیس در قطر موفق به شکست دادن السد شد کارشناس فوتبال قطر به این برد شیرین پرسپولیس در دوحه واکنش نشان داد و علل آن را معرفی کرد.

تیم های پرسپولیس و السد در چارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا دیدار رفت خود را برگزار کردند که سرخ پوشان پیروز دور اول بودند.

ماجد الخلیفی، پیشکسوت فوتبال قطر در خصوص این دیدار بیان کرد:

مانوئل فریرا، سرمربی پرتغالی السد به خوبی حریف ایرانی‌اش (پرسپولیس) را ارزیابی نکرد و این مساله در تصویری که از بازی شاگردانش دیدیم نمایان بود. فریرا بازیخوانی خوبی از پرسپولیس نداشت و تیم ایرانی فراتر از انتظارها و قدرتمندتر بازی کرد. پرسپولیس توانست در سخت‌ترین لحظه ممکن گل پیروزی‌بخش را برباید. پرسپولیس تیم قدرتمندی است و حریف آسانی نیست. از پرتاب‌های بلند دروازه‌بان خود استفاده کرد. بازیکنی که توانست مانع گلزنی بازیکنان السد شود.

ماجد الخلیفی در ادامه تمجیدهایش از تیم پرسپولیس گفت:

پرسپولیس بازی خوبی برابر السد انجام داد و تیمی منضبط با توانمندی‌های فردی بازیکنانی است که روحیه مبارز و پرتلاشی را به نمایش گذاشتند. در این زمان تیم السد هرگز نتوانست خود را به صورت کامل نشان داد و تعویض‌ها هم دیر و اشتباه انجام شدند. ارسال توپ‌های بلند امکان خلق فرصت السد را گرفتند و باعث شکست السد و از دست‌رفتن زمان بازی شدند. اتفاقی که باعث شد تا حریف برای رسیدن به گل اعتماد به نفس پیدا کند.

وی درباره گل مردود اعلام شده تیم السد قطر در دقایق پایانی بازی با پرسپولیس اظهار داشت:

این گل صحیح نبود زیرا توپ در دستان دروازه‌بان پرسپولیس قرار داشت. چنین اتفاق مشابهی سال ۲۰۰۲ در بازی تیم‌های ملی بحرین و ترینیداد و توباگو رخ داد. تیم بحرینی و کادر داوری این گل را مردود دانستند و بازی به جنجال کشیده شد.