گروه : آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۲۱:۳۵
شناسه : 265304
تاریخ : ۱۲ مهر ۱۳۹۷
 با سپاهان پرافتخارترین تیم لیگ برتر بازی داریم/۷ بازیکن را در اختیار نداریم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندارن گفت: با سپاهان پرافتخارترین تیم لیگ برتر بازی داریم و ۷ بازیکن خودمان رامقابل این تیم در اختیار نداریم.

نکونام: با سپاهان پرافتخارترین تیم لیگ برتر بازی داریم/7 بازیکن را در اختیار نداریم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندارن گفت: با سپاهان پرافتخارترین تیم لیگ برتر بازی داریم و ۷ بازیکن خودمان رامقابل این تیم در اختیار نداریم.

به گزارش افق نیوز، با توجه به تاخیر در پرواز امروز تهران به اصفهان، جواد نکونام به کنفرانس خبری پیش از بازی حذفی مقابل سپاهان اصفهان نرسید.

نکونام در خصوص این دیدار به سایت باشگاه نساجی گفت: این هفته در مجموع شرایط خوبی را پشت سر نگذاشتیم و مصدومیت و ویروس سرماخوردگی بازیکنان و تیم ما را حسابی اذیت کرد.

وی ادامه داد: متاسفانه ۷ بازیکن خود را به احتمال فراوان نخواهیم داشت. ابوالفضل اعلائی و شاهین مجیدی را به دلیل مصدومیت از دست دادیم. ۵ بازیکن هم دچار سرماخوردگی شدید شدند که ۲ نفر قطعا به بازی نمی رسند و بقیه هم وضعیت نامشخصی دارند.  مهرداد عبدی بیمار شده و محمد عباس زاده هم که می خواستیم فردا از او استفاده کنیم دچار سرماخوردگی شده و بعد تمرین  به من اطلاع داد از لحاظ بدنی آمادگی حضور در این مسابقه را ندارد و از لیست ما خارج شد. بنا براین این دو نفر را هم نخواهیم داشت. ضمن آن که یک بازیکن هم در اختیار تیم امید گذاشتیم.

سرمربی نساجی مازندران با اشاره به اینکه با تیم بزرگی بازی دارد، یادآور شد: سپاهان اصفهان با ۵ قهرمانی پر افتخارترین تیم ایران و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است و حالا ما باید با این تیم آن هم در چنین شرایطی روبرو شویم. فراموش هم نکنید نساجی مازندران یک تیم خصوصی با بودجه محدود است و باید به مصاف سپاهان پر امکانات برود.

نکونام افزود: البته ما به خوبی سپاهان را آنالیز کرده و می‌دانیم در فاز تهاجمی چقدر قوی و قدرتمند است. نقاط ضعف این تیم را نیز شناسایی کرده و تلاش می‌کنیم فردا نمایش خوبی در اصفهان ارائه بدهیم.

سرمربی نساجی مازندران در پایان گفت: با تمامی این مشکلات و کمبودها من به بازیکنانم هم گفتم که این بازی متعلق به شماست و بروید از فوتبال لذت ببرید.