گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۶:۴۷
شناسه : 265569
تاریخ : ۱۵ مهر ۱۳۹۷
ستاره استقلال در تدارک ترک ایران !

ظاهراً کادر پزشکی مداوا‌کننده این بازیکن با در نظر گرفتن روند بهبودی این بازیکن با دریافت رضایتنامه از اعضای خانواده این بازیکن راضی به صدور مجوز برای سفر این بازیکن به برزیل را صادر می‌کنند.

هراً کادر پزشکی مداوا‌کننده پادوانی با در نظر گرفتن روند بهبودی این بازیکن با دریافت رضایتنامه از اعضای خانواده این بازیکن راضی به صدور مجوز برای سفر این بازیکن به برزیل را صادر می‌کنند.

پادوانی کم‌کم به خواسته قلبی اش می‌رسد. مدافع ۳۲ ساله استقلال که از زمستان سال گذشته به دلیل آسیب‌دیدگی نخاعی اش نتوانسته به برزیل برود به زودی به دیدن خانواده اش می‌رود. او که از حدود یک ماه پیش تقاضای بازگشت به برزیل را با مسئولان باشگاه مطرح کرده بود روز پنج‌شنبه خبر خوبی شنید. ظاهراً کادر پزشکی مداوا‌کنندهپادوانی با در نظر گرفتن روند بهبودی این بازیکن با دریافت رضایتنامه از اعضای خانواده این بازیکن راضی به صدور مجوز برای سفر این بازیکن به برزیل را صادر می‌کنند. یک مقام نزدیک به باشگاه استقلال در این باره به همکار ما گفت:

با توجه به اینکه ممکن است به خاطر طول پرواز تا برزیل، پادوانی دچار مشکل شده و بار دیگر ضایعه نخاعی اش عود کند برای همین باید شخصاً و یا همسرش تقاضای رسمی داده و برای سفر به برزیل مسئولیت همه اتفاقات احتمالی پس از آن را بر‌عهده بگیرند.

یکی از نزدیکان تیم استقلال در این باره گفت:

پادوانی در مراحل خوبی از درمانش است و می‌تواند با ادامه این روند وضعیتش را روز به روز بهتر کند حداکثر تا ۳ الی ۴ ماه دیگر با شرایطی به مراتب بهتر راهی برزیل شود ولی سفر در این وضعیت ممکن است همه زحمات کادر پزشکی را بر باد داده و هزینه‌های صورت گرفته برای پادوانی را از بین ببرد.