گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۸:۲۳
شناسه : 265579
تاریخ : ۱۵ مهر ۱۳۹۷
 چنان داد کشیدم که دخترم ترسید!

مدافع مصدوم سرخ‌های پایتخت گفت: اگر تیمی بخواهد قهرمان آسیا شود، باید همه تیم‌ها را ببرد و برای پرسپولیس هم تفاوتی ندارد رقیبش ژاپنی باشد یا کره‌ای!

مدافع مصدوم سرخ‌های پایتخت گفت: اگر تیمی بخواهد قهرمان آسیا شود، باید همه تیم‌ها را ببرد و برای پرسپولیس هم تفاوتی ندارد رقیبش ژاپنی باشد یا کره‌ای!
افق نیوز/ محسن ربیع‌خواه، هافبک زحمتکش پرسپولیس پس از پشت سر گذاشتن دوران نقاهات، تمرینات اختصاصی خود را دنبال می‌کند. او دیدار السد و پرسپولیس را از پای تلویزیون و با اشتیاق زیادی تماشا کرده است. در همین ارتباط دقایقی با ربیع‌خواه گپ زدیم.

*محسن‌جان! اوضاع و احوال چطور است؟ تمرین می‌کنی؟
وا… قبل از سفر بچه‌ها به دوحه، سه جلسه در تمرینات گروهی شرکت کردم و پس از آن هم اختصاصی تمرین می‌کنم.

*چرا به دوحه نرفتی؟
در تهران ماندم که تمریناتم را کامل دنبال کنم و زودتر برگردم.

*به دیدار برگشت با السد می‌رسی؟
راستش را بخواهید من از اوایل آبان شرایط بازی کردن پیدا می‌کنم و الان هم تا حدودی OK هستم، ولی تابع آقای برانکو هستم. باید ببینم تا آن روز وضعیت من به چه شکلی خواهد بود.

*بازی پرسپولیس و السد را کجا دیدی؟
در منزل خودم. من عادت دارم فوتبال را تنها تماشا کنم و نمی‌توانم جای شلوغ بازی را ببینم. به همین خاطر از پای تلویزیون در خانه‌ام این مسابقه را دیدم و لذت بردم.

*پس یلدا دخترت کجا بود؟
(باخنده) بعد از ضربه پنالتی علی علیپور که گل شد، از خوشحالی چنان داد کشیدم که دخترم یلدا ترسید و از خواب بیدار شد.

*علیپور ضربه پنالتی‌اش را بد نزد؟
به نظرم گوشه دروازه و خوب زد، اما دروازه‌بان السد جهت توپ را تشخیص داد. با این وجود علیپور آن‌قدر خوب ضربه زد که گل شد.

*بی‌تعارف فکرش را می‌کردی پرسپولیس در دوحه، السد را شکست بدهد؟
پیش‌بینی برد ما آن هم با این نداری‌ها و کمبود‌ها بسیار سخت و دشوار بود، اما لطف خدا شامل حال ما شد. به شخصه معتقدم خدا همیشه به کسانی کمک می‌کند که تلاش می‌کنند. مسئولان باشگاه، کادرفنی ما و بازیکنان واقعاً همه وجود خود را می‌گذارند و به رغم مشکلات فراوان کم نمی‌آورند و خداوند هم مزد این زحمات را می‌دهد.

*به نظرت این پرسپولیس می‌تواند قهرمان آسیا شود؟
راستش را بخواهید یک نشانه‌هایی داریم می‌بینیم. اینکه پرسپولیس با دست خالی به مصاف حریفانی مثل الدحیل و السد می‌رود که بیشترین امکانات را دارند، شوخی نیست. ما در تقابل با چنین تیم‌هایی برنده شدیم که واقعاً جای تأمل دارد. وقتی می‌گویم نشانه‌هایی می‌بینم، یعنی همین برد‌ها که غیرقابل تصور است.

*کاشیما آنتلرز ژاپن در دیدار رفت با سامسونگ کره‌جنوبی ۳ بر ۲ برنده شد. دوست داری با کدامیک از این حریفان در فینال روبه‌رو شوید؟
فرقی نمی‌کند. تیم‌های شرق آسیا همه قدرتمند هستند. اگر تیمی بخواهد قهرمان آسیا شود، باید همه تیم‌ها را ببرد و برای پرسپولیس هم تفاوتی ندارد رقیبش ژاپنی باشد یا کره‌ای! البته ما قبل از آن یک دیدار سخت و دشوار با السد داریم.

*نتیجه بازی برگشت با السد را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟
فوتبال قابل پیش‌بینی نیست، اما از ته دل آرزو می‌کنم به لطف حمایت ۱۰۰ هزار تماشاگر پرسپولیس بتوانیم در آزادی هم السد را شکست بدهیم و به فینال برسیم.

 

خبرورزشی