گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۱۲:۱۸
شناسه : 265624
تاریخ : ۱۵ مهر ۱۳۹۷
محتویات جلسه خصوصی شفر با دروازه بان معترض استقلال لو رفت

شفر سرمربى تیم فوتبال استقلال پس از اظهارات حسینى دروازه بان تیمش و اعلام خبر جدایى او از جمع آبی پوشان جلسه ای را با او برگزار کرد

افق نیوز/ سید حسین حسینی بعد از دیدار استقلال و نفت مسجد سلیمان از شرایط خودش در این تیم ابراز ناراحتی کرد و مدعی شد در نیم فصل از جمع آبی پوشان جدا خواهد شد. وی در مصاحبه اعتراض آمیز خود اعلام کرد که نه در جام حذفی به او بازی رسیده و نه در لیگ برتر در صورتی که قبلا از شفر عذر خواهی کرده ام.بالاخره من دروازه‌بان ملی‌پوش هستم و دوست دارم پیشرفت کنم. من نیم فصل از استقلال می‌روم و تصمیم من هم قطعی است.

شفر سرمربى تیم فوتبال استقلال پس از اظهارات حسینى دروازه بان تیمش و اعلام خبر جدایى او از جمع آبی پوشان جلسه ای ویژه و خصوصی را با او برگزار کرد.در این جلسه، حسینی در مورد دلایل جدایی‌اش از استقلال صحبت‌هایش را انجام داد و بر اساس شنیده ها  سر مربی آلمانی دروازه بان تیمش را متقاعد کرد که صحبتهای حسینی احساسی بوده و به نظر می رسد مربی با تجربه آلمانی  این دروازه بان را متقاعد کرده است که پس از اردوی تیم ملی با تلاش بیشتر می تواند دوباره به دروازه آبی پوشان پایتخت باز گردد.

امیر حسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال نیزدر این خصوص گفت:حسینی بابت رفتار و صحبت هایش باید در کمیته انضباطی باشگاه پاسخگو باشد. این بازیکن با استقلال قرارداد دارد و وقتی پول حرفه ای می گیرد باید رفتار حرفه ای هم داشته باشد.وی افزود: من به حسینی اخطار می کنم در حیطه یک بازیکن صحبت کند و برای تیم بزرگ استقلال حاشیه نسازد. ما به قراردادی که داریم پایبند هستیم و اجازه نمی دهیم نه حسینی بلکه تمام بازیکنان خارج از چارچوب حرفه ای باشگاه صحبت کنند.