گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۱۶:۰۷
شناسه : 265752
تاریخ : ۱۶ مهر ۱۳۹۷
بازیکن استقلال که هواداران لقب فرمانده را به او داده بودند

اگر او مصدوم نشود به یکی از کلیدی ترین بازیکنان استقلال تبدیل می شود و با این بازیکن خوب و باکیفیت نباید هواداران استقلال دیگر نگران جدایی او باشند.

خرید استقلال در میانه میدان که جایگزین امید ابراهیمی شد بازی به بازی در حال بهتر شدن است و نباید هواداران تیم آبی پوشان با وجود این بازیکن آماده دیگر نگران جدایی امید ابراهیمی باشند.

امید ابراهیمی در فصل جابجایی تابستانی تصمیم گرفت که استقلال را ترک کند و راهی لیگ ستارگان قطر شود.

امید ابراهیمی در استقلال از کلیدی ترین و تاثیر گذارترین بازیکنان بود و هواداران لقب فرمانده را به این بازیکن داده بودند.

شفر اصلا علاقه ای به جدایی ابراهیمی نداشت و بارها تاکید کرد که به این بازیکن نیاز دارد اما او تصمیم خود را گرفته بود.

بسیاری براین باور بودند که خط میانی استقلال در غیاب ابراهیمی مشکلات زیادی خواهد داشت. آبی پوشان علی کریمی را از سپاهان جذب کردند تا جایگزین ابراهیمی در خط میانی شود. از همان ابتدا گمانه زنی های درباره مصدومیت کریمی به گوش رسید اما این بازیکن بدون مشکل در حال بازی کردن است.

کریمی در استقلال بازی به بازی در حال بهتر شدن است. دیدار برابر پرسپولیس در داربی و نفت مسجد سلیمان در رقابت های لیگ برتر بهترین نمایش های هافبک سابق سپاهان با پیراهن استقلال بوده است.

کریمی در دیدار برابر نفت مسجد سلیمان نشان داد که تکنیک بالایی هم دارد و چند بازیکن حریف را در دقایق پایانی با ظرافت خاص از میان برداشت اما از خود گذشتگی زیاد او باعث شد تا گل سوم آبی پوشان به ثمر نرسد.

علی کریمی با تعصب و تلاش زیادی در میانه میدان استقلال بازی می کند. اگر او مصدوم نشود به یکی از کلیدی ترین بازیکنان استقلال تبدیل می شود و با این بازیکن خوب و باکیفیت نباید هواداران استقلال دیگر نگران جدایی امید ابراهیمی باشند.