گروه : سایپا » صنعت و معدن
ساعت : ۱۱:۲۲
شناسه : 265869
تاریخ : ۱۷ مهر ۱۳۹۷
اطلاعیه مهم سهامداران عمده گروه سایپا درخصوص شایعات اخیر

شرکت گروه سرمایه‌گذاری کارکنان و شرکت سرمایه‌گذاری رنا سهامداران عمده گروه خودروسازی سایپا، ضمن تکذیب اخبار مربوط به تغییر مدیرعامل گروه سایپا، حمایت همه‌جانبه خود را از محسن جهرودی، مدیر ولایی، ارزشی و ایثارگر که در مدت کوتاه حضور خود در این گروه، منشاء خدمات و آثار شایان توجه در مجموعه بوده‌ است را اعلام می‌کنند.

در پی شایعات اخیر درخصوص تغییرات در مدیریت گروه خودروسازی سایپا، دو سهامدار عمده این گروه در اطلاعیه‌ای ضمن رد شایعات، حمایت خود را از محسن جهرودی اعلام کردند.

در این اطلاعیه آمده است: استکبار جهانی، دشمن قسم‌خورده ملت شهیدپرور ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره درصدد تضعیف روحیه خدمت در جامعه مقدس کارگری و ضربه‌زدن به قلب تپنده صنایع کشور، یعنی خودروسازی است و قصد دارد با به چالش کشیدن اشتغال از طریق اقدام‌های سازماندهی‌شده و شایعه‌پراکنی موجب افت انگیزه، تشویش اذهان کارکنان، مقابله با رشد و تعالی سازمانی و جلوگیری از نوآوری، خلاقیت و نبوغ در صنعت شود.

در این برهه حساس از پیچ تاریخی انقلاب اسلامی که جنگ همه‌جانبه اقتصادی و سیاسی برای تضعیف اساس نظام در دستور کار دشمن قرار گرفته و ضدانقلاب با فراخوان از طریق سمپاشی مجازی و ماهواره‌ای در صدد تضعیف نظام و عملکرد دولت تدبیر و امید می باشند سیاه‌نمایی توانمندی مدیران خدوم و اغتشاش در مدیریت خانواده بزرگ گروه خودروسازی سایپا نیز با پخش شایعات در دستور کار قرار گرفته است.

برهمین اساس، شرکت گروه سرمایه‌گذاری کارکنان و شرکت سرمایه‌گذاری رنا ، سهامداران عمده گروه خودروسازی سایپا، ضمن تکذیب اخبار مربوط به تغییر مدیرعامل گروه سایپا، حمایت همه‌جانبه خود را از محسن جهرودی، مدیر ولایی، ارزشی و ایثارگر که در مدت کوتاه حضور خود در این گروه، منشاء خدمات و آثار شایان توجه در مجموعه بوده‌ است را اعلام می‌کنند.