گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۱۴:۵۵
شناسه : 265977
تاریخ : ۱۸ مهر ۱۳۹۷
 رقیب بیرانوند چشم ها را به سمت خود خیره کرد!  رقیب بیرانوند چشم ها را به سمت خود خیره کرد!

اما با عملکرد خوب بیرانوند در جام جهانی و مسابقات مقدماتی این تورنمنت بعید است کی روش در جام ملت ها نیز از دروازه بان دیگری استفاده کند. با این حال عابدزاده یکی از چهره های جذاب تمرینات تیم ملی است.

امیر عابدزاده گلر ایرانی تیم ماریتیمو پرتغال شب گذشته به اردوی تیم ملی اضافه شد امیر عابدزاده در تمرین صبح امروز در پک نیز حضور یافت.

امیر عابدزاده در بازگشت به تمرینات تیم ملی چشم ها را به سمت خود خیره کرده است.

فرزند دروازه‌بان اسطوره ای فوتبال ایران این روزها انگیزه زیادی دارد تا بتواند پیراهن شماره یک تیم ملی را برتن کند. امیر عابدزاده که در یکسال گذشته پیشرفت فوق العاده ای داشته و در لیگ برتر پرتغال با پیراهن ماریتیمو روزهای درخشانی را سپری می کند، یکی از پایه های ثابت اردوهای تیم ملی است و مشخص است که کی روش روی او حساب ویژه ای باز کرده.

امیر عابدزاده قبل از جام جهانی خودش را به تیم ملی رساند و یکی از سه دروازه بان ایران در رقابت های جام جهانی روسیه بود. او بعد از جام جهانی نیز در اردوهای تیم کی روش حاضر بوده و حالا انگیزه زیادی دارد تا در آینده بتواند با نشان دادن توانایی هایش به کادرفنی دروازه بان فیکس تیم ملی باشد.

امیر عابدزاده البته خوب می داند برای رسیدن به چارچوب دروازه تیم ملی رقیب سرسختی به نام علیرضا بیرانوند دارد. بی تردید اینکه او در اروپا توپ می زند یک مزیت مثبت برایش است اما با عملکرد خوب بیرانوند در جام جهانی و مسابقات مقدماتی این تورنمنت بعید است کی روش در جام ملت ها نیز از دروازه بان دیگری استفاده کند. با این حال عابدزاده یکی از چهره های جذاب تمرینات تیم ملی است.

امیر عابدزاده که همواره نشان داده بدون حمایت های غیرعادی پدرش به این سطح رسیده حالا انگیزه زیادی دارد تا بعد از سال ها خاندان عابدزاده را صاحب دروازه بان شماره یک در تیم ملی کند.

 امیر عابدزاده که در یکسال گذشته پیشرفت فوق العاده ای داشته امیر عابدزاده در بازگشت به تمرینات تیم ملی چشم ها را به سمت خود خیره کرده است.