گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » استانها » تهران » ویژه
ساعت : ۱۳:۰۰
شناسه : 266143
تاریخ : ۲۰ مهر ۱۳۹۷
اهانت کمک به بیگانه است/ در هیچ روزی از جهان مانند امروز امریکا در دنیا تنها نبوده است اهانت کمک به بیگانه است/ در هیچ روزی از جهان مانند امروز امریکا در دنیا تنها نبوده است

با توجه به این راهبردها و برنامه‌های خصمانه دشمنان علیه کشور باید در همه کارها هوشیار باشیم و با سوء‌ظن نسبت به مطالب، تصمیمات و پیشنهادات دشمنان بیاندیشیم و تصمیم بگیریم.

نماز
به گزارش افق نیوز/آیت‌الله محمد امامی کاشانی در خطبه‌های امروز (۲۰ مهر) نماز جمعه تهران، گفت: خودم و همه عزیزان را به ورع و تقوا توصیه می‌کنم.
وی ادامه داد: امیدواریم برنامه ای که قوه قضاییه در مبارزه  و رسیدگی به مفاسد اقتصادی دارد، ادامه یابد.
خطیب موقت نماز جمعه تهران بیان داشت: همه  کسبه و بازاریان باید اگر جنسی دارند آن را برای استفاده و خرید مردم عرضه کنند و به فکر فردا نباشند.
آیت‌الله امامی کاشانی با اشاره به سالگرد شهادت سردار همدانی گفت: برای ایشان و تمامی شهدا در پیشگاه پروردگار منان، رحمت و علو درجات تقاضا دارم. همچنین سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی است که برای همه دست‌اندرکاران در این عرصه نیز از خداوند تقاضای توفیق روزافزون دارم.
خطیب موقت نماز جمعه تهران با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب با روسای قوای سه‌گانه و برخی دیگر از مسئولان، افزود: ایشان خطاب به روسای قوا فرمودند مشکل جامعه را با جدیت حل کنید. همچنین مشکلات نظام بانکی، اشتغال و تورم را برطرف کرده و به مشکلات طبقه ضعیف نیز رسیدگی کنید که همه امور نیاز به مشورت و کار شبانه‌روزی دارد.
وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌های اخیر خود خطاب به مسئولان در بکارگیری مشورت، تاکید فراوانی دارند که این اهمیت این موضوع را می‌رساند لذا باید از تجربه و نظرات صاحبنظران، دانشگاهیان و اقتصاددانان در امور اقتصادی مشورت گرفت.
آیت‌الله امامی کاشانی یادآور شد: همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز فرموده‌اند انشاء‌الله با تکیه بر ظرفیت‌های گسترده کشور می‌توان مشکلات را حل کرد و بر تمام تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان نیز غلبه کرد. انشاء‌الله شاهد پیروزی و موفقیت کشور خواهیم بود و دشمنان این نظام و انقلاب خواب‌های شومی را که برای ایران دیده‌اند را به گور برده و در پیشگاه خداوند متعال محاکمه خواهند شد.
وی تصریح کرد: حدود یک ماه قبل دولت امریکا از مرکز تحقیقات پارلمانی این کشور خواست تا تحقیقاتی را درباره اینکه چگونه بتوانند به ایران مسلط شده و آنجا را به هم بریزند، انجام دهند. این تحقیقات انجام شده و در پارلمان این کشور به تصویب رسیده و در حال اجرای آن هستند و چنین راهبردهایی را براساس آن در دستور کار دارند که حکومت ایران و حاکمانش را در همه قوای مقننه، قضاییه و مجریه فاسد جلوه دهند و طوری وانمود کنند که در ایران فساد سیستماتیک وجود دارد.
خطیب موقت نماز جمعه تهران خاطرنشان کرد: حضور ملت شریف ایران عرض می‌کنم اگر خواسته‌ها و مطامع دشمن را در کشور دنبال کنیم، مسلما آنها خوشحال می‌شوند. در دیداری که به همراه سایر اعضای مجلس با رهبر معظم انقلاب داشتیم ایشان فرمودند اهانت مسئولان به یکدیگر خواست دشمن است. لذا مسئولان کشور در سایر قوای قضاییه، مجریه و مقننه باید به این مهم توجه داشته باشند .
آیت‌الله امامی کاشانی با اشاره به تحقیقات انجام شده در پارلمان امریکا علیه ایران گفت: براساس این تحقیقات آنها می‌خواهند مسئولان کشور در سایر قوا یکدیگر را به فساد متهم کنند؛ همچنین بین مسئولان نظام اختلاف ایجاد کنند تا با اختلافات‌شان کشور ضعیف شود. آنها قصد دارند رهبر معظم انقلاب و سایر مسئولان و مدیران کشور را متهم کنند تا مردم از نظام جمهوری اسلامی ناامید شوند و آنگاه بتوانند بر کشور ایران مسلط شوند.
خطیب موقت نماز جمعه تهران تاکید کرد: با توجه به این راهبردها و برنامه‌های خصمانه دشمنان علیه کشور باید در همه کارها هوشیار باشیم و با سوء‌ظن نسبت به مطالب، تصمیمات و پیشنهادات دشمنان بیاندیشیم و تصمیم بگیریم.
وی عنوان کرد: کشور ما از پایه و اساس مستحکمی برخوردار است؛ در این کشور مجمع تشخیص مصلحت نظام، شورای نگهبان ، قوای سه‌گانه و در راس آنها رهبر معظم انقلاب حضور دارد که تمام امور زیر نظر مبارک ایشان رتق و فتق می‌شود؛ نظام کلی این کشور به دست رهبر معظم انقلاب به‌عنوان ولایت فقیه است و کشور اینچنین اداره می‌شود.
آیت‌الله امامی کاشانی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب خطاب به مسئولان که به یکدیگر توهین نکنند، گفت: انتقاد حق همه است و همه می‌توانند انتقاد کنند در صورتیکه خالی از اهانت باشد. اهانت کمک به بیگانه است.
خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به اینکه دنیای غرب، فساد و استکبار دنبال این است که ایران را منزوی کند، افزود: الحمدالله در هیچ روزی از جهان مانند امروز امریکا در دنیا تنها نبوده است و هیچ زمانی مردم دنیا اینچنین از امریکا جدا نبوده‌اند.
وی با اشاره به خطبه‌های حضرت زینب (س) در بارگاه یزید و در زمان اسارت خود گفت: این صدای حضرت زینب(س) نه تنها در آنروز بلکه در تمام زمان‌ها حقانیت دارد؛ لذا همه دشمنان اسلام از جمله امریکا،‌صهیونیست و کشورهای عرب مرتجع منطقه بدانید، حق پیروز است و شما ذلیل هستید و رسوا خواهید شد.